رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

وجود 480 باب مسجد در شهرستان زنجان

تعداد مساجد شهرستان زنجان 480 باب است که از این تعداد 120 باب مسجد در مناطق شهری و بقیه نیز در مناطق روستایی واقع است.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۷۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تعداد مساجد شهرستان زنجان 480 باب است، تصریح کرد: از این تعداد 120 باب مسجد در مناطق شهری و بقیه نیز در مناطق روستایی واقع است.

حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی افزود: تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌های لازم را برای استفاده معنوی از ماه مبارک رمضان در ترویج امور دینی و فرهنگی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات مشترک با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور دست‌اندرکاران این امر برگزار شده است، اظهار داشت: طبق برنامه یکی از اقداماتی که طی ماه رمضان انجام خواهد شد، برگزاری جلسات محافل انس با قرآن کریم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه محافل انس با قرآن کریم در مساجد شهری و روستایی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: تعدادی از مساجد تاکنون غبارروبی شده‌اند و تعدادی نیز تا چند روز باقی‌مانده غبارروبی خواهند شد.

خسروی با اشاره به اینکه تعداد مساجد شهرستان زنجان 480 باب است، تصریح کرد: از این تعداد 120 باب مسجد در مناطق شهری واقع شده است و بقیه نیز در مناطق روستایی واقع است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه امروز نیز مسجد چهارده معصوم‌(ع) زنجان غبارروبی خواهد شد، گفت: در این مراسم جمعی از مسؤولان حضور خواهند داشت.

خسروی به سایر برنامه‌های اجرایی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم شب‌های احیا، برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی‌(ع)، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم، اعزام مبلغ به مناطق مختلف شهرستان از جمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان است.

وی همچنین از برگزاری گفتمان‌های دینی در شهرستان خبر داد و گفت: این گفتمان‌ها با حضور مبلغان اعزامی در مساجد برگزار می‌شود که در این برنامه علاوه بر بیان موضوعات دینی به شبهات و احکام نیز پاسخ داده می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار