خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از نگرانی های رهبر معظم انقلاب در سفر به کرمانشاه آمار بالای بیکاری آن بود که همه ما برای رفع این مشکل باید با کار و خدمت مستمر و صادقانه بکوشیم.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۷۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست امضای تفاهم ‌نامه سه جانبه ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومین استان در استانداری کرمانشاه، افزود: سفر مسوولان بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت به کرمانشاه توام با خیر و برکت است که امیدوارم با خدمت به مردم محروم ماندگار شود.
وی عنوان کرد: امام راحل غیر از وصیتنامه سیاسی - الهی خویش، ‌یک وصیتنامه خصوصی هم خطاب به حاج احمد آقا و همسرش دارند که در آنجا فرموده اند، هیچ مستحبی بالاتر از خدمت به محرومین نیست.
آیت الله علما، اساس و فلسفه حکومت دینی را هم خدمت به محرومان و مستضعفان و آگاهی بخشی به آنان دانست و گفت که امام راحل دفاع و حمایت از مستضعفان را سرلوحه کار خود قرار دادند و این نوع نگاه و رویکرد هرگز کهنه نمی شود.
تفاهم ‌نامه سه جانبه ساخت و تکمیل هزار واحد مسکونی برای محرومین استان کرمانشاه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری کرمانشاه امضا شد و قرار است طی سه سال اجرایی شود.
ارسال نظرات