خبرهای داغ:
توسط لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) صورت می گیرد؛

اعزام كاركنان و خانواده‌های رده‌های نظامی قم به مرقد امام خميني(ره)

لشكر 17 علی بن ابیطالب(ع) آمادگي كامل براي اعزام كاركنان و خانواده ايشان برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دارد.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۷۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اين لشكر در آمادگي كامل براي اعزام كاركنان و خانواده ايشان به مرقد امام راحل است.

محمدی معاون فرهنگی لشکر 17 عملیاتی علی بن ابیطالب(ع) در خصوص اعزام يگان‌هاي مختلف نظامي و انتظامي استان گفت: مسئوليت ثبت نام و اعزام عاشقان حضرت روح الله از جمع كاركنان نيروي انتظامي استان، پدافند هوايي حضرت معصومه(س) ارتش جمهوري اسلامي ايران، گردان زرهي والفجر نيز بر عهده لشكر عملياتي گذاشته شده است.

وي ضمن اشاره به اعزام علاقمندان به صورت خانوادگي افزود: تلاش همكاران ما در معاونت فرهنگي اجتماعي، گردان آماد و پشتيباني و گردان بهداري رزمي لشكر عملياتي به همراه مساعدت ساير ردها در اجراي هر چه بهتر اين برنامه مثال زدني است.

به همين جهت خودرو، تغذيه و امكانات پزشكي و داروئي تهيه شده و گروه‌هاي پشتيباني، خودروهاي امدادي و امنيتي آماده اعزام كاركنان و خانواده ‌هاي ايشان به مراسم بيست و هفتمين سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني(ره) و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام و رهبري و ارزش هاي والاي انقلاب و شهيدان مي باشد.

مراسم باشکوه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی در روز جمعه 14 خرداد در مرقد مطهر آن عزیز سفرکرده برگزار خواهد شد و حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار