خبرهای داغ:

گروه‌های تکفیری ابزاری برای تضعیف اسلام هستند

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: گروه های تکفیری ابزاری دست نشانده برای تضعیف اسلام و مسلمانان هستند.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۸۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر، حجت الاسلام احمد حاتمیان در نشست هم اندیشی روحانیون اهل تشیع و تسنن روانسر که با عنوان 'رمضان مایه وحدت و مودت' در سرسرای اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد، افزود: گروه‌های تکفیری برای ایجاد اسلام ‌هراسی مورد حمایت استکبار قرار گرفته‌اند.
وی با اشاره به اقدام های گروه های تکفیری که موجب تخریب چهره ممالک اسلامی شده تصریح کرد: علت این همه آشوب و فتنه در جهان اسلام دور شدن مسلمانان از معارف بنیادی قرآن و اسلام ناب محمدی (ص) است.
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امروز این جریان های خون بار و دردآور که در گوشه گوشه جهان اسلام اتفاق می افتد موجب شده چهره ای خشن از دین اسلام که دین رحمت و مهربانی است معرفی شود.
حجت الاسلام حاتمیان اضافه کرد: وظیفه شیعه و سنی این است که با شناخت کامل از این جریان افراط‌ گرای تکفیری، به مقابله با آن بپردازند.
وی ادامه داد: دشمنان همواره برای از بین بردن وحدت میان مسلمانان تلاش کرده اند اما تنها راه مقابله با توطئه های آنان، تقویت وحدت عملی بین مسلمانان است.
وی گفت: وظیفه روحانیان به عنوان پرچمداران روشنگری جامعه، هدایت مردم به مبانی و معارف اسلامی است.
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: توحید هدف و آرمان همه انبیا الهی و پیامبران خداست و تمام این بزرگواران تلاش خود را برای اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) بکار گرفته اند.
امام جمعه روانسر نیز گفت: وحدت و عزت مسلمانان مایه سربلندی دین مبین اسلام است.
ماموستا ملا عبدالله غفوری افزود: دین مبین اسلام همیشه ما را به وحدت، همبستگی، اتحاد و برادری دعوت کرده است.
وی تصریح کرد: همه علما، مفسرین و اهل علم، قرآن را که وسیله نجات بشریت است به عنوان حبل الله قرار داده اند.
امام جمعه روانسر گفت: از ابتدای شکل گیری انقلاب تاکنون دشمنان قسم خورده ما از جمله استکبار و مزدورانش قصد متفرق کردن این امت اسلامی را داشته اند که حفظ بصیرت و هوشیاری مانع توطئه های شوم آنان شده است.
ماموستا غفوری اضافه کرد: مهم ‌ترین وظیفه کنونی روحانیت ترویج معارف دینی و پاسداری از ارزش های اسلامی است و مهمتر اینکه جوانان را به سمت و سوی مساجد و مجالس دینی هدایت کنیم.
رییس اداره تبلیغات اسلامی روانسر نیز گفت: تقریب مذاهب و وحدت و انسجام اسلامی برای جمهوری اسلامی ایران یک راهبرد است
حجت الاسلام رهبری محمدی بیان داشت: تنها راه مقابله با پدیده شوم تفرقه وحدت و تقریب مذاهب است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار