خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

جدا سازی اسلام آمریکایی از اسلام ناب محمدی از مبانی امام خمینی(ره) بود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: جدا سازی اسلام آمریکایی از اسلام ناب محمدی از مبانی امام خمینی(ره) بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۹۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
حجت الاسلام موسی رجبی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قزوین، در رابطه با تحریف شخصیت امام راحل بیان داشت: نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی با متحمل شدن شکست‌های پی‌درپی در مقابل جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه در فتنه 88، یک‌بار دیگر سناریوی پیچیده و بسیار خطرناکی را طراحی نموده‌اند.
وی با تأکید براینکه در هر زمان و مکانی از اندیشه های امام راحل کوتاه‌ آمدیم دچار کاستی و نقصان شده‌ایم خاطر نشان کرد: لازم است از این اندیشه ها که برگرفته از اسلام ناب محمدی است تخطی نکنیم و همواره اندیشه های امام خمینی(ره) را در محور هر برنامه و فعالیت خود قرار دهیم.
رجبی با اشاره به در‌ پیشرو بودن بیست و هفتمین سالروز ارتحال امام افزود: بزرگداشت سالروز ارتحال امام و حضور حماسی مردم در این مراسم بسیار مهم و حیاتی است؛ این مراسم به دنیا حرف هایی را ثابت خواهد کرد که مردم از آرمان های امام کوتاه نیامدند و این یک شعار بسیار بلند جهانی است که به دنیا ارسال می‌شود.
این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: برداشت غلط و تحریف‌آمیز از اندیشه‌ها و اصول مکتب امام خمینی (رحمت‌الله علیه) دور جدیدی از پروژه‌ی امام‌زدایی است که با هدف حساسیت سنجی خواص و آحاد مردم نسبت به محکمات انقلاب اسلامی و نیز با هدف ریل‌گذاری سیاسی، از سوی تجدیدنظرطلبان  و هواخواه لیبرالیسم و عدول کردگان از اندیشه‌های امام عظیم‌الشأن راحل، آغاز گردیده است.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری باتوجه به عملکرد دشمن مستکبر و منافق در رابطه با تحریف شخصیت امام (ره) اظهار داشت: تحریف شخصیت‌ها به این است که ارکان اصلی شخصیت آن انسان بزرگ یا مجهول بماند یا غلط معنا شود یا به‌صورت انحرافی و سطحی معنی شود.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین با اشاره به وظایف ملت ایران در مقابل این توطئه متذکر شد: اگر ملت ایران بخواهد به آن هدف‌ها برسد، بخواهد این راه ادامه دهد، باید راه امام بزرگوار را درست بشناسد، آرمانهای امام (ره) و اصول او را درست بشناسد، و نگذارد شخصیت امام را تحریف کنند.
رجبی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص شعار«مرگ برآمریکا» خاطرنشان کرد: بزرگترین معروف در حال حاضر شناساندن ایالت متحده آمریکا به مردم است که مردم چه در داخل کشور و چه آحاد مردم دنیا، اگر استکبار جهانی که دست آن به خون مردم مظلوم آغشته است و حاضر به عذر خواهی نیست را بشناسند هرگز از آن تبعیت نخواهند کرد.
وی افزود: نهی از منکر همان شعار مرگ بر آمریکا است که مردم را از ارتباط با آمریکا و تن دادن به خواسته های این استکبار جهانی نهی می‌کند.
وی تأکید کرد: راهکارهای مقابله با دشمنان، شناختن و شناساندن دقیق و صحیح سیره امام (ره) است، راه امام (ره) را بدون تحریف برای مردم بیان کنیم، جدا سازی اسلام آمریکایی از اسلام ناب محمدی که از مبانی و اصول فکری امام خمینی(ره)،اعتماد و اتکا به قدرت لایزال حق تعالی و بی اعتمادی به قدرتهای متکبر از جمله راهکارهای مقاومت در برابر توطئه های دشمنان است.
این مسئول در خاتمه به آسیبهای تحریف شخصیت امام(ره) اشاره کرد و گفت: سیطره اسلام منحرف شده از صراط مستقیم مثل اسلام آمریکایی،تفرقه افتادن بین ملت و مسئولین، تفرقه اندازی بین اقوام و مذاهب، در حاشیه مانده محرومین و مستضعفین، بی اعتمادی به مردم ،اعتماد بی جا به استکبار و قدرتهای پوشالی از آسیبهای تحریف شخصیت دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار