خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: دولت های مستکبر جهان بدانند منزوی و محو کردن اسلام انقلابی و ناب محمدی غیر ممکن است.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۰۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
حجت الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل در گفت وگو با خبرنگار بسیج نظرات ایشان را در موضوع اسلام انقلابی و اسلام آمریکایی مورد بررسی قرار داد.
عدالتی اظهار کرد: توضیح و تشریح اسلام ناب و اسلام آمریکایی موضوعی بود که امام علاوه بر تاکیداتش در تمام دوره مبارزاتی در سالهای پایانی زندگیشان به صورت ویژه ای به آن پرداختند.
وی ادامه داد: پس از رحلت امام رهبر معظم انقلاب راه و نظر ایشان را در مقابله با اسلام آمریکایی ادامه دادند و نکات مهم دیگری را به تفاسیر امام اضافه کردند.
این مسئول تبیین کرد: اسلام آمریکایی همراه با رخوت و یکجا نشینی است، قرار نیست اتفاق مهمی در دامنه حضورش رخ دهد و نیز واکنشی هم در برابر سیه روزی و ظلم ندارد.
وی افزود: دنیای استکبار به واسطه طرح ریزی و استفاده از اسلام فرمایشی می خواهد تاثیر گذاری اسلام ناب را زیر سوال ببرد و در این راستا امروز حال و روز سوریه، یمن، عراق و افغانستان را می بینیم.
عدالتی تبیین کرد: اسلام آمریکایی ریشه ها و ارزش های اسلام محمدی را نشانه رفته است، همان هایی که استبداد را نمی پذیرند و خواری و ذلت را نفی می کنند، اسلام مجاهدی که تا برقراری نهایی عدالت از تلاش دست بر نمی دارد.
وی ادامه داد: اسلام ناب زیر سایه ولایت است و بر اصل آزادگی تاکید دارد حال آنکه اسلام آمریکایی می خواهد تمام این موضوعات را تحریف کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) تاکید کرد: حواس ها باید جمع باشد و بین این دو موضوع همواره تفکیک و تفاوت قائل شویم و در عین حال این موضوع را برای همه مردم دنیا تشریح کنیم.
وی افزود: همه باید بدانند که اسلام ناب تاثیر گذار است و به زندگی سامان می بخشد بر خلاف آنچه رسانه های معاند تلاش دارند که به رخ بکشند، با عطوفت است و حال تک تک ابنا جامعه  برایش اهمیت دارد، وظیفه این روشنگری هم به عهده مسئولین است، آنها باید فرمایشان و رهبر معظم انقلاب را تشریح کنند، خصوصا در رسانه ملی ما جای بسیاری برای تبیین این موضوع وجود دارد.
حجت الاسلام عدالتی در بخش پایانی این گفت وگو عنوان کرد: اشخاصی در  کشور های استبدادی خصوصا در لابی های صهیونیستی تلاش دارند که ریشه اسلام ناب را بخشکانند و یا آن را در محدوده ای خاز منزوی کنند، با توجه به آموزه های اسلامی ما بر همه ما یک وظیفه است که به آنها و همه بد خواهان بنمایانیم که این امر غیر ممکن خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها