دبیر ستاد گرامیداشت ارتحال امام (ره) سپاه نوشهر:

1100 نوشهری زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) می شوند

دبیر ستاد گرامیداشت ارتحال امام (ره) سپاه نوشهر از اعزام بیش 1100 زائر این شهرستان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۲۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،دبیر ستاد گرامیداشت ارتحال امام (ره) سپاه نوشهر از آمادگی این ستاد برای اعزام بیش از هزار و صد زائر برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

سید امیرعلی موسوی در جمع خبرنگاران افزود: زائران محدودهٔ مرکز شهر نوشهر امشب همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و شرکت در ویژه‌برنامه ارتحال امام راحل از مقابل مسجد جامع نوشهر مورد بدرقه همشهریان و مسئولان قرار خواهند گرفت.

وی همچنین از اعزام خودروهای پشتیبانی و همچنین امدادی جهت همراهی با کاروان زائران روح‌الله خبر داد و خاطرنشان کرد تیم فرهنگی و قرارگاه مرکزی پشتیبانی از زائران نوشهری برای فراهم کردن شرایط مناسب حضور این زائران از شب گذشته به سمت مرقد امام راحل اعزام‌شده‌اند.

موسوی دبیر ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) سپاه نوشهر در پایان از عموم مردم قدرشناس و انقلابی نوشهر خواست تا جهت تجدید پیمان با آرمانه‌ای امام و شهیدان، در مراسم ویژه ارتحال امام راحل و بدرقه زائران حرم ایشان که امشب در مسجد جامع نوشهر برگزار می‌گردد حضور به هم رسانند.


انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها