امام جمعه رامسر اظهار داشت: در مقابل حرکت فزاینده روبه‌جلوی دموکرات غربی که حتی کشورهای اسلامی نیز تحت تأثیر تفکر غرب بودند ، امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را کلید زد.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۳۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام سید جعفر رضایی ظهر امروز در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور مردم و مسئولان در مسجد پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد؛ بابیان اینکه می بایست یک جریان احیاگر برای نجات جهان اسلام پیدا می‌شد، گفت: ماهیت انقلاب اسلامی، پدید آوردن یک تمدن نوین اسلامی بود.

امام جمعه رامسر ادامه داد: امروزه همه بایستی در کنار قران کریم و کتب دینی، یک جلد وصیت‌نامه امام را نیز در خانه‌هایشان نگهداری کرده و به‌دقت یک‌بار مطالعه کنند.

رضایی با اشاره به اینکه در مقابل حرکت فزاینده روبه‌جلوی دموکرات غربی بایستی یک ایستایی ایجاد می‌شد، اظهار داشت: در آن دوران حتی کشورهای اسلامی نیز تحت تأثیر تفکر غرب بودند ولی امام خمینی انقلاب اسلامی را کلید زد.

امام‌جمعه رامسر ضمن تشریح تاریخچه اسلام و اقدامات پیامبر اسلام گفت: امروز شاهدیم که برخی حرکت‌ها و قلم‌زدن‌ها مانند رفتارهای قبل از انقلاب اسلامی است.

وی صریح کرد:بعد از 37 سال از گذشت انقلاب بر خی ها گاهی جریان‌سازی‌هایی انجام می‌دهند که نشانه بازگشت به دوران قبل از انقلاب است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها