فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت: ویژه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی صومعه سرا برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۴۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

سرهنگ کیا عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا ضمن تسلیت سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد:  امام راحل منبع هدایت اسلامی و انقلابی ما است و به همین جهت حفظ و پاسداشت راه و منطق ایشان یک وظیفه مهم اجتماعی می باشد.

وی با بیان اینکه تبیین اندیشه‌های امام راحل در جامعه اسلامی جلو زیاده خواهی‌های استکبار جهانی را در ایران گرفت، گفت: این انقلاب مرهون و محصول عالمی وارسته و نستوه است که برای هدایت همه مردم جهان به سوی توحید شکل گرفته بود و اندیشه‌های او تمام اندیشه‌های جامعه شناسان غرب و شرق را متحول کرد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه باید اندیشه های امام خمینی(ره) برای نسل جوان تبیین شود، افزود: پویایی، عزت و سربلندی انقلاب اسلامی  ما مدیون رهبری امام راحل بوده و بزرگداشت نام و یاد این بزرگوار از وظایف مهم همه ما به شمار می‌رود .

سرهنگ عاشوری با اشاره به برگزاری ویژه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی نماز جمعه صومعه سرا تصریح کرد: این مراسم روز پنج‌شنبه(13خرداد) ساعت 19 عصر با سخنرانی حجت الاسلام پروایی برگزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پنج شنبه بعد از اجرای مراسم و برپایی نماز مغرب و عشا، بیش از 450 نفر از خواهران و برادران صومعه سرای به مرقد امام خمینی(ره) عازم می شوند تادر سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضور پررنگ داشته باشند.

 

ارسال نظرات