به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛

خورشیدآباد زرندیه میزبان یادواره "آبروی کوچه‌ها، افتخار محله"

یادواره "آبروی کوچه‌ها، افتخار محله" به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید "علی نورانی" در خورشیداباد زرندیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۵۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به مناسبت قیام 15 خرداد یادواره "آبروی محله، افتخار کوچه‌ها" در زرندیه برگزاری می‌شود.

این یادواره به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا به ویژه شهید "علی نورانی" در خورشیدآباد شهرستان زرندیه در 16 خرداد ماه برگزار می‌شود.

این یادواره با حضور اقشار مختلف شهیدپرور و همرزمان شهید "نورانی" با سخنرانی حجت‌الاسلام دماوندی ساعت 18 در محل زندگی خانواده شهید برگزار خواهد شد.

یاد شهدا را باید در اذهان جاویدان نگه داشت و محله‌ها بایستی به یاد شهدا عطرآگین شوند از این‌رو یادواره "آبروی محله، افتخار کوچه‌ها" با هدف زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در محله و محافل عمومی، انتقال روحيه ایثارگری، فداکاری، شهامت، از خود گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و انتقال فرهنگ ایثار شهادت و از خود گذشتگی به نسل جوان برگزار می‌شود تا جوانان قهرمانان کشور خود را هيچ وقت فراموش نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار