فرمانده سپاه استان البرز گفت: مداحان باید ذهن و فکر جوانان را به سمت بصیرت‌افزایی سوق دهند و این مهمترین وظیفه مداحان است.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۶۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در مراسم افتتاح حسینیه جدید شهدای مداح استان البرز که ظهرامروز برگزار شد، با بیان اینکه امروز دشمنان علیرغم همه اقداماتشان نتوانستند ملت ایران را از امام(ره) جدا کنند اظهار داشت:امام یعنی صراط مستقیم و وقتی بخواهید این را انتخاب کنید دشمنان نمی توانند تحمل کنند و همه توان را در جهت جدا سازی از این مسیر به کار می گیرد.

بصیرت افزایی اصلی ترین وظیفه مداحان است/ دشمن بدنبال نفوذ در دستگاه های اجرایی کشور است

وی با اشاره به اینکه دشمن قصد بازداری ملت ایران از اشاره رهبری را دارند گفت: دشمن با رهبرتراشی و انسان تراشی هر کاری می کند که ما را از ولایت فقیه که امام به یادگار گذاشت جدا سازند ولی ما باید هوشیار و بصیر بوده و در سالروز رحلت ایشان با آرمان های امام تجدید میثاق کنیم.

فرمانده سپاه استان البرز راه امام را زیر بار ظلم نرفتن و ظلم نکردن به کسی دانست و گفت: امروز نظام سلطه امریکا می خواهد ما را به وسیله جنگ زیر سلطه خود بیاورد ولی در صورتیکه دید نمی تواند،تصمیم گرفت به وسیله نفوذ در دستگاه ها و مدیران اجرایی به افکار و تصمیمات کشور نفوذ کند به طوریکه که یک مسئول کشوری می گوید تابوی مذاکره با امریکا شکست و این یعنی ضد خط امام.

وی با بیان اینکه ما بزرگترین قدرت دنیا هستیم و امروز توانایی این را داریم که آمریکا را زیرپای خود له کنیم گفت: اما انسان های سست عنصر و وابسته به زر و زور و شکم پرست نمی خواهند راه نورانی امام(ره)  ادامه پیدا کند و تمام تلاش دشمن در جنگ نرم این است که از ارزش های امام و انقلاب جدا شویم.

سردار استاد حسینی تصریح کرد: افسران جنگ نرم و مداحان که پس از روحانیون در خط مقدم قرار دارند می توانند در مقابل دشمن ایستادگی کرده و راه نفوذ را ببندند چراکه نفس مداح کمتر از واعظ نیست و باید امروز با بصیرت خط امام را ادامه داد تا دیگر بر روی ما مسلط نشوند و شمر زمان که امریکا و اسرائل هستند را باید شناخت.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها بر بسته شدن راه نفود آمریکا به داخل کشور تاکید داشتند عنوان کرد: ایشان می فرمایند دشمن سرسخت ما امریکا و اسرائیل است ولی در مقابل عده ای می گویند اوباما انسان متمدنی است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بصیرت افزایی را یکی از اصلی ترین وظایف مداحان عنوان کرد و گفت: آنان که در مقابل رهبری می ایستند مشرکین این عصر هستند و  معتقدند باید بازوهای رهبری که شورای نگهبان و سپاه و نیروی انتظامی و قوه قضاییه است را هدف قرار می دهند.

وی گفت: مردم عصر ما مردمی هستند که پای انقلاب ایستاده اند ولی در این میان دشمن دست بردار نیست و اولین هدف این است روحیه مبارزه با دشمن و استکبار را از ما بگیرد و اگر کسانی در مقابلشان ایستادند بگویند چنین کسانی تندرو هستند ولی باید گفت امریکایی ها پیشرفت ما را نمی خواهند بلکه آنان ذلت ما را می خواهند.





ارسال نظرات