نماینده ولی فقیه در سپاه صومعه سرا در گفتگو با بسیج:
نماینده ولی فقیه در سپاه صومعه سرا گفت: استکبارستیزی امام برگرفته از دستورات اسلامی است که همواره بر آن تاکید داشت باید با ظلم مبارزه و نباید به دشمن اعتماد کرد.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۶۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

حجت الاسلام ابوعلی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا ضمن تسلیت سالروز رحلت جانگداز امام خمینی(ره) اظهار کرد: واژه اسلام آمریکایی و اسلام ناب پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کلام رهبر کبیر انقلاب و در فرمایشات ایشان ذکر شده است.

وی با بیان اینکه اسلام ناب بر اساس دستورات دقیق اسلام توسط پیامبر(ص) و ائمه به بشریت منتقل شده و هیچ گونه تحریفی در آن وجود ندارد،  افزود: اسلام آمریکایی همان اسلام امپریالیسمی است که در آن بر خلاف اسلام ناب هیچ توجهی به اقشار ضعیف جامعه نشده و طیف خاصی بر اساس مسائل و منافع خود تفسیر می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه سرا گفت: یکی از موفقیت‌های حضرت امام در پیروزی انقلاب شناخت دقیق دشمن بود لذا چهره واقعی استکبار را برای مردم معرفی کرد و ماهیت اصلی آنهارا فاش ساخت.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه استکبارستیزی امام برگرفته از دستورات اسلامی است که همواره بر آن تاکید داشت باید با ظلم مبارزه و نباید به دشمن اعتماد کرد، تصریح کرد: در طول سال‌های انقلاب شیطنت و چهره واقعی آمریکا بر ملت ایران آشکار شده و صدق فرمایشات حضرت امام راحل معلوم شده است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های فرد مومن و مسلمان این است که همواره باید با ظلم و استکبار مبارزه کند، خاطرنشان کرد: حضرت امام با حرکت خود به مردم دنیا ثابت کرد که می‌توان با دست خالی در صورت اتحاد، با ظلم مبارزه کرد و خود را از زیر سلطه ظالمین رها ساخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه سرا اظهار کرد: همواره حضرت امام برای صدور انقلاب به دنیابیاناتی داشتند و تاکید ایشان این بود برای کسب عزت باید روی پای خود ایستاد و مبارزه کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی افزود: حضرت امام خمینی(ره) الگوی اسلامی، انقلابی برای گروه های مقاومت دنیا ارائه داد که شاهد این بیداری ها در سراسر دنیا علیه کفر و ظلم هستیم و سیاست نظام همواره بر حمایت از مردم مظلوم بوده است.

 

ارسال نظرات