خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی:

نظام جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک نظام ازادی بخش در جهان الگو قرار گرفته است

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی با اشاره به الگو شدن انقلاب اسلامی در سطح جهان، تاکید کرد:حرکت جبهه مقاومت لبنان الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و چشم امیدشان به نظام مقدس اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۶۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
سرهنگ غلامرضا فلاحتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی با اشاره به شخصیته والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان،ابراز داشت: اسلام انقلابی از نظر حضرت امام خمینی(ره)یعنی اسلامی که ظلم ستیز است و استکبار ستیز می باشد و هیچ گونه سازش و ظلم و ستمی را قبول نمیکند.
وی با اشاره به تفاوت اسلام انقلابی و اسلام امریکایی،ابراز داشت:دیدگاه امام راحل در این مورد یعنی اشداء علی الکفار رحماءبینهم و در مقابل اسلام انقلابی، اسلام امریکایی است که سازش کار است و در مقابل ظلم تسلیم می شود و اسلام امریکایی اسلامی است که وارد به سیاست نمی شود.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی تصریح کرد:شباهت شخصیت های اندیشه ای حضرت امام و حضرت امام خامنه ای و مدیریت این دوبزرگوار بسیار شبیه هم می باشند و  حضرت امام(ره) در مقابل با استکبار هیچ گونه عقب نشینی نداشتند و همواره تاکید بر استکبار ستیزی داشتند که در اندیشه های امام خامنه ای هم این موارد دیده می شود.
فلاحتی با اشاره به نظر امام خمینی(ره)در رابطه با فرقه ضاله بهائیت و ارتباط با این فرقه صهیونیستی،تصریح کرد:بهائیت یک مذهب نیست بلکه یک حزب است که توسط انگلیس و امریکا حمایت میشوند و مثل این دو مستکبر خوی استعمارگرایانه دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها