خبرهای داغ:
فرمانده حوزه خواهران بسیج زواره خبر داد:

اعزام خواهران بسیجی زواره به مرقد امام خمینی(ره)

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران شهر زواره از حفظ آمادگی و تدارک برای اعزام کاروان های حرم مطهر امام راحل به منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۹۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱

مریم حدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج از زواره، اظهار کرد: خواهران بسیجی حوزه حضرت زهرا(سلام الله علیها) در قالب کاروان 42 نفره از زواره به مرقد امام اعزام می شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران شهر زواره از حفظ آمادگی و تدارک برای اعزام کاروان های حرم مطهر امام راحل به منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال خبر داد.

مریم حدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از زواره، اظهار کرد: خواهران بسیجی حوزه حضرت زهرا(سلام الله علیها) در قالب کاروان 42 نفره از زواره به مرقد امام اعزام می شوند. وی هدف از اعزام کاروان به مرقد امام را تجدید میثاق با آرمان ها و اندیشه های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آشنایی نسل جوان با وصایای امام راحل و همچنین الگوگیری از فرامین ایشان از مهمترین مؤلفه های اعزام کاروان به مرقد امام(ره) را دانست.

ایشان با بیان اینکه امام خمینی(ره) از ابتدای قیام خود در اندیشه پایه‌ گذاری حکومت اسلامی بود، اذعان داشت: یکی از ویژگی‌های امام(ره) ساده زیستی بود که به نظر امام بهترین راهکار مبارزه با استکبار و ابرقدرت‌ها ساده‌ زیستی است. وی با اشاره به سه رکن ایمان، توجه و ارزش‌های اسلامی، وحدت و انسجام ملت و رهبری به‌ عنوان ارکان اصلی و اساسی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه به این ارکان توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر را خلق و مایه برکت برای آیندگان باشد. نقش حضرت امام(ره) به عنوان رکن رهبری نقشی بی‌بدیل و نمونه بود چنانچه مدیریت و رهبری ایشان در تمام عرصه‌ها باعث رسیدن این انقلاب به بزرگی و عظمت شد. یکی از پیام‌های مهم حضرت امام(ره) به بشریت و جهانیان این بود که عمل بر اساس تکلیف دینی و آموزه‌های دینی رمز موفقیت تمام ملت‌هاست.

وی با تاکید بر تبیین شخصیت امام راحل برای نسل سوم انقلاب از سوی بخش های فرهنگی وآموزشی گفت: حضرت امام(ره) نه تنها یک رهبر سیاسی برای انقلاب اسلامی بلکه شخصیتی جهانی است. حضرت امام، رهبری دینی و کم نظیر در عصر معاصر بوده که نصیب نظام جمهوری اسلامی شد.

ایشان افزودند: ایام‌الله 14 خرداد سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد بهترین زمان و فرصت مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه‌های امام(ره) و انتقال آرمان‌های آن امام راحل(ره) به دنیا و آزادی‌خواهان جهان است. زنده نگه داشتن یاد امام(ره) اهمیت بالایی دارد و در تثبیت نظام مؤثر است، زیرا هر‌چه عظمت داریم از عظمتی است که امام(ره) به جامعه ارزانی کرده است و هدف ما شناساندن شخصیت امام(ره) به‌عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره) گفت: حضور گسترده مردم در برنامه های سالروز ارتحال این بزرگوار سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه های آنها می شود. این مراسم باید هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود تا دشمنان این انقلاب حتی یک لحظه هم فکر تجاوز به این سرزمین را به خود راه ندهند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار