"اعزام 90 بسیجی خواهر به مراسم ارتحال حضرت امام(ره)"
مسئول حوزه بسیج کوثر یک اراک گفت: جهاد و فکر انقلابی دو مولفه اندیشه امام خمینی‌(ره) بود که باعث شد از هر قشری به انقلاب اسلامی بپیوندند.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۰۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به حضور بسیجیان در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: تعداد 90 نفر از بسیجیان خواهر کوزه کوثر یک در قالب 2 دستگاه اتوبوس به منظور حضور در مراسم ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عازم حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌شوند، در مجموع به همراه عوامل اجرایی و فرهنگی تعداد 96 زائر از این حوزه عازم خواهند شد.

وی افزود: امام خمینی(ره) تحولی عظیم در تاریخ ایران اسلامی به‌وجو آورد، امام خمینی(ره) وضعیت دوران رژیم ظاغوت و وابسته به غرب را وارونه کرد و ایران اسلامی را به سمت استقلال کشاند و با رهبری مدبرانه خود ایران را به جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرد.

مسئول حوزه بسیج کوثر یک اراک تصریح کرد: یکی از خصوصیات بارز امام پایداری و ایمان به هدف بود، ما هم باید سعی کنیم دنباله روی خط امام بوده و اهداف خود را داشته باشیم و تلاش و کوشش را سرمایه کار خود بدانیم تا به هدف برسیم.

رحیمی تاکید کرد: مردم‌سالاری دینی یکی دیگر از ارمغان‌هایی است که امام خمینی(ره) برای ایران اسلامی و حتی جهان اسلام آورد، ایشان اسلام ناب را احیا کرد و زندگی با عزت و اقتدار را نصیب ملت ایران کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) پدری دلسوز و مهربان برای ملت ایران اسلامی بود بایستی با برنامه‌ریزی دقیق اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) در جامعه و برای نسل آینده ترویج و گسترش یابد و در این زمینه نیز بیشتر مطالعه کرد.

مسئول حوزه بسیج کوثر یک اراک تصریح کرد: اگر امروز، جمهوری اسلامی ایران از اقتدار، اعتبار و جایگاهی شایسته در جهان برخوردار است، به سبب انقلاب اسلامی به رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب و در ادامه رهبری‌های مقام معظم رهبری است.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بدون حضرت امام خمینی(ره)، انقلابی بدون هویت است چراکه بسیاری از انقلاب‌ها در دنیا شکل گرفته‌اند اما بعد از مدتی به فراموشی سپرده شده یا به بیراهه رفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات