خبرهای داغ:
جانشین تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان با اشاره به سخنان امام راحل(ره) گفت: باید با استفاده از ظرفیت های درون کشور غرب زدگی و غرب گرایی را از بین ببریم.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۲۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
مجید ایمانیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: امام راحل عظیم شأن انقلاب اسلامی و معمار کبیراین انقلاب الهی در خصوص اتکا به ظرفیت درونی و استقلال کشور اشاره می کنند که هیچ ملتی نمی تواند مستقل شود مگر اینکه خودش، خودش را بفهمد.

جانشین تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: ملتی که خودش را گم کرده است و وابستگی عقلی و فکری به خارج از کشور دارد هیچ گاه موفق نمی شود.

وی افزود: باتوجه به سخنان معمار کبیر اسلام باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت های درونی این نظام، غرب زدگی از قلب ها زدوده شود و چرخه اقتصادی کشور رونق بیشتری پیدا کند.

ایمانیان تصریح کرد: باید استعداد های جوانان را شناسایی و با استفاده از سخنان امام راحل به سوی پیشرفت گام برداریم؛ چرا که کشورهای قدرتمند از همان ابتدا می خواستند کشورهای دیگر را مصرف گرا و زیر سلطه خود نگه دارند.

وی خاظرنشان کرد: یکی از شعارهای اولیه در نهضت امام خمینی(ره) دفاع از مظلومان بود و اصل حمایت از فلسطین اشغالی در رأس این شعار قرار داشت؛ در این راستا ملت ایران نیز تا کنون حامی مظلومان و مستضعفان بوده است؛ هدف جمهوری اسلامی از این حمایت در واقع همان تقویت صلح و ثبات در منطقه و تحکیم وحدت در جهان اسلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها