یکی از مسئولان کاروان حوزه 3 برادران سپاه غدیر تبریز در آئین بدرقه کاروان های آذربایجان شرقی به سمت حرم امام راحل، گفت: حضور در کاروان زائران امام راحل توفیق می خواهد.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۵۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹

مرتضی اکبریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به رشادت های امام خمینی(ره) در دوران انقلاب و پس از آن، وظیفه ماست که در آئین ارتحال امام راحل شرکت کنیم.

وی مهمترین ویژگی امام خمینی(ره) را شجاعت ایشان در مقابل قدرت های استکباری عنوان و بیان کرد: امام راحل با بهره برداری از مفاهیم دینی و قرآنی، ابهت ابرقدرت ها را در هم شکست، چیزی که تا آن زمان، سابقه نداشته است.

اکبریان با تاکید به آگاهی از اندیشه های امام راحل، وظیفه جوانان امروز را پیروی کردن از منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب دانست.

حوزه 3 برادران سپاه غدیر تبریز با 80 نفر در قالب 2 اتوبوس، عصر امروز از نمایشگاه بین المللی تبریز به سمت حرم امام راحل اعزام شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
۱۰:۵۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
باسلام
عرایض این برادر صحیح بودند
ولی ایشون مسئول کاروان حوزه3 نبودن
من تو این کاروان افتخار تشرف به مرقد مطهر را داشتم
تاجاییکه من و همه دیدیم مسئول اردویی حوزه3 که انصافا باهمت عالی و خسته ناپذیر به بسیجیان خدمت میکردند
مسئول کاروان که 2اتوبوس میشد بودند

نبود
فتحی
۱۶:۵۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
باتوجه به اینکه مسئولیت کاروان اعزامی از حوزه3برادران برعهده این حقیر بود حق قانونی بنده است که از مراجع قانونی نسبت به شکایت مبنی بر درج غلط خبر از خبرگزاری بسیج را داشته باشم
عاشق امام
۰۸:۲۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
ببخشید اما کلی خندیدم

زمان جنگ میرفتن جونشون و برای امام میدادن و تلاش میکردن که گمنام باشن و اصلا بذارن یه کاری به پای برادر دینی دیگه شون تموم شه حتی حالا شما کلا یه کاروان و برداشتی آوردی حرم امام!!!!

همچین نوشتی به خاطر درج اشتباه اسم از خبرگزاری بسیج شکایت می کنم که فکر کردم سانتریفیوژ نسل 10 ساختی یکی به نام خودش زده!!!

بابا یه کم اخلاص

بعد اونوقت شکایت؟؟!! از چی؟؟ خخخ
علیرضا صفری
۲۱:۳۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
با سلام خدمت خبر نگار محترم که در روز پنج شنبه 1395/3/13 در مراسم بدرقه ارتحال امام که کزارش تهیه کردن لازم به ذکر است اقای مهدی فتحی خیر الدین مسئول کاروان زائران امام خمینی(ره)بودند و اقای اکبریان مرتضی در خبر فوق فقط مسئول اتوبوس شماره دوم بودند.
لطفا این خبر اصللاح فرمایید.
یکی از زائرین امام خمینی(ره) اعزامی از حوزه سوم امام حسین(ع) ناحیه غدیر
حسین قرآنی
۰۰:۴۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
باسلام و احترام به اطلاع میرسانیم که برادر مرتضی مسئول اتوبوس بود نه مسئول کاروان مسئول کاروان برادر مهدی فتحی میباشد لطفا تصحیح کنید . باتشکر
پر بیننده ها