جانشین فرمانده سپاه غدیر تبریز در آئین بدرقه کاروان ارتحال امام راحل:

جوانان باید سبک زندگی امام راحل را سرلوحه زندگی خود قرار دهند

خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه غدیر تبریز در آئین بدرقه کاروان های آذربایجان شرقی به سمت حرم امام راحل، گفت: جوانان باید اندیشه ها، آرمان ها، ساده زیستی و به طور کلی سبک زندگی اسلامی امام راحل را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۶۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

حبیب دباغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با توجه به فلسفه اعزام این کاروان ها، اظهار کرد: با وجود گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب و 27 سال از رحلت امام، می خواهیم با حضور در آئین ارتحال امام راحل ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، بیان کنیم در راه آرمان ها و اهداف امام و انقلاب ثابت قدم خواهیم بود.

وی رمز ماندگاری انقلاب را تفکرات و اندیشه های امام خمینی(ره) دانست و خاطرنشان کرد: انقلابی که امام خمینی(ره) به وجود آورد، با الهام گیری از انقلاب امام حسین(ع)، جنس آن عاشورایی و شعار آن هیهات من الذله است.

دباغی بهترین ویژگی امام خمینی(ره) را اتکای ایشان به خداوند عنوان و تاکید کرد: اگر دشمن در طول پیروزی انقلاب و پس از آن، نتوانست کاری بکند به خاطر همین توکل امام راحل به خداوند بود.

کاروان زائران حرم امام راحل سپاه غدیر تبریز با 2300 نفر در قالب 36 اتوبوس، عصر امروز از نمایشگاه بین المللی تبریز به سمت حرم امام راحل اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها