خبرهای داغ:
عمومی

آیت الله کعبی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

ولایت فقیه میراث نهضت و خط امام راحل(ره) است/تحقق حاکمیت اسلام آرمان اصلی امام خمینی(ره)
کد خبر: ۸۶۸۸۲۶۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت فقیه میراث نهضت و خط امام راحل (ره) است و ایشان شخصیتی بودند که با پیروی راه انبیا باعث برافراشته شدن پرچم ایران درسطح جهان اسلام شد.

به گزارش خبر گزاری بسیج در خوزستان و به نقل از تسنیم ،آیت‌الله عباس کعبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: شخصیت حضرت امام خمینی(ره) تجسم انقلاب و تبلور یک انسان کامل در عصر غیبت است.

وی با بیان اینکه اهتمام اصلی امام راحل(ره) تحقق حاکمیت اسلام بود، افزود: بنیان‌گذارجمهوری اسلامی ایران با روحیه‎‌ای سرشار از اخلاص مردم مجاهد را وارد صحنه‌های حق علیه باطل کرد و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به  نقش امام خمینی (ره) در تداوم انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای استقرار نظام جمهوری اسلامی به تشکیل نهادهای عالی نظام، تدوین قانون اساسی، مقابله با استکبار و دشمنان اسلام، حفظ و حراست از هویت ایرانی و اسلامی، دفاع از ملت ایران  در هشت سال دفاع مقدس و نهادینه کردن ولایت فقیه پرداخت.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه میراث نهضت و خط امام راحل (ره) است، عنوان کرد: امام راحل(ره) شخصیتی بودند که با ادامه راه انبیا و اوصیا خداوند سبب شدند پرچم پر افتخار کشور ایران در جهان اسلام برافراشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها