خبرهای داغ:
بیانیه؛

بيانيه سپاه مراوه تپه به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)

نيمه خرداد، يادآور آغاز قيام ملتي مومن و انقلابي است كه با لبيك گفتن به رهبري فرزانه و صديق از سلاله پاك پيامبر (ص)، «بيداري اسلامي» را نويد دادند.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۷۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
«بسم رب الشهداء و الصديقين. انا لله و انا اليه راجعون»

 نيمه خرداد، يادآور آغاز قيام ملتي مومن و انقلابي است كه با لبيك گفتن به رهبري فرزانه و صديق از سلاله پاك پيامبر (ص)، «بيداري اسلامي» را نويد دادند و در برابر ظلم و ستم طاغوت زمانه ی خود ايستادگي نمودند و الگویی مناسب براي ملت‌هاي مستضعف جهان گردیدند .

بیست و هفت سال از رحلت امام مهربان و دلسوز و پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان حضرت امام خمینی (ره) می گذرد. بیست و هشت سال است که مردم همیشه در صحنه ی انقلاب اسلا می ایران  و بسیجیان سلحشور و همیشه آماده درغم فراق معمار کبیر انقلاب اسلامی خود به سوگ نشسته و هر سال ۱۴ خرداد ماه برای آنان ،  روز جاری شدن درد فراق و ریختن اشک سوزان است.
امروز در حالي سالگرد رحلت جانگداز بينانگذار انقلاب اسلامي را به سوگ مي‌نشينيم و براي شهداي قيام 15 خرداد، در اقامه عزا می نشینیم  كه فرزندان اسلام ، مردانی از جنس قیام حضرت امام حسین (ع) و حضرت زینب کبری (س) برای نابودی تکفیری های خونخوار و خبیث  در بلاد های اسلامی بویژه سوریه ، لبنان، عراق و... به پا خواسته اند تا اسلام برای همیشه پیروز بماند و مرحبا بر صبر پدران و مادران شهدای حریم ولایت  که اینگونه  با تاسي از فرهنگ عاشورایی پسران خود را برای رسیدن به این نیل  بدرقه می کنند  تا  نهضت اسلامي امام خميني (ره) با جان فشانی این فرزندان (( شهدای مدافع حرم )) به امام عصر (عج) حضرت مهدی موعود بسپارند ، تا زمینه عدل جهانی فراهم گردد .

ما پاسداران حریم انقلاب اسلامی و بسیجیان مخلص شهرستان مراوه تپه در این سال که مزین است بنام سال اقتصاد مقاومتی ،  اقدام و عمل ، با حضور در مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با اندیشه های اسلامی ومعرفتی او بیعت می کنیم  و عهد می بندیم با اتحاد و هم دلی  در کنار خلف صالح او حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب (دام ظله) تا محو استکبار جهانی بویژه آمریکای جهان خوار و رژیم اشغالگر و کودک کش  صهیونیسم و هم پیمانانشان بویژه تکفیری های خبیث و ملئون و ریشه کن شدن ستمگران و سپردن انقلاب به دست صاحب اصلی خود حضرت مهدی( عج ) دست از انقلاب و خط امام بر نداریم.

«ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراوه تپه  ضمن عرض تسليت به مناسبت سالروز قيام خونين 15 خرداد و رحلت جانسوز امام خميني (ره) و تجديد بيعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي)، بار ديگر همراه با ملت مسلمان ايران با آرمان‌هاي امام خميني (ره) و شهداي انقلاب اسلامي، تجديد ميثاق مي‌كنند»

 خبرنگار خبرگزاری بسیج محمد رضا شریفی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها