مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

مقام معظم رهبری برازنده ترین فرد برای رهبری نظام است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری برای رهبری انقلاب اسلامی ایران پس از امام راحل گفت: آنچه در مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب رهبری پس از امام اتفاق افتاد، از طرق مختلف در اظهارات امام نقل شده بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۳۶۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی با اشاره به شرایط پس از امام راحل گفت: دشمنان انقلاب مترصد هرج و مرج و نزاع داخلی بر سر قدرت بودند که از این رهگذر خبر پایان انقلاب اسلامی را بشنوند اما تصمیم معجزه آسای خبرگان رهبری نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی افزود: همان گونه که آغاز این انقلاب یک معجزه بود تصمیم مجلس خبرگان رهبری نیز در انتخاب فردی که تمام ویژگی های عالمیت، قاطعیت، آینده نگری بصیرت لازم، آشنا با شرایط زمان ومکان و مقتضیات آن را داشته باشد شبیه معجزه بود .

وی تاکید کرد: علیرغم تاییدات و اشارات مکرر امام نسبت به رهبر فرزانه انقلاب و حتی مخالفت رهبر فرزانه انقلاب با شورایی بودن انتخاب رهبر و مخالف انتخاب خودشان به رهبری نظام با قاطعیت تمام و اکثریت آرا به این منصب انتخاب شدند.

حجت الاسلام رحیم علی طالعی با بیان قاعده الفضل ما شهد به الاعداء گفت: حتی دشمنان ایشان هم به سلامت مالی، زندگی شخصی، اقتدار، درایت و مدیریت بیست و هفت ساله ایشان با تمام لجاجت و دشمنی خودشان و اینکه رهبر انقلاب اسلامی پس از امام(ره) برترین شخصیت و بهترین مدیر در عرصه منطقه و جهان هستند معترفند .

وی در پایان گفت: با انتخاب مقام معظم رهبری پس از امام راحل، دشمن از اجرای نقشه های خود برای ایجاد چالش در کشور و عملی کردن نقشه های شوم خود بازماند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار