گزارش «بسیج مازندران» از حال و هوای مازندرانی های حاضر در حرم امام(ره)؛

علویان پای عهد و پیمان خود با امام و رهبری ایستاده اند / تصاویر

ارادتمندان خمینی و عاشقان حسینی از دیار علویان بار دیگر در حرم امام(ره) گردهم آمدند تا با ولی امر مسلمین عهدی تازه ببندند و با اعلام وفا داری به ولی امر، انقلاب و آرمان های امام، بگویند که هیچ اعتمادی به استکبار بویژه امریکا ندارند.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۲۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مازندران ، حضور خیل عظیم ارداتمندان و دلدادگان به اندیشه نورانی امام خمینی در مقر های استانی نشان از آن دارد که ملت راه امام را با جان و دل برگزید و در استمرار راه آن پافشاری داشته و هرگز آن را ازدست نخواهد داد.

 دلدادگان نسل چهارم انقلاب و مکتب روح الله  گرچه امام و بنیانگذاتر  انقلاب را ندیده اند اما بخوبی سیره او را درک کرده و به درستی روش و مکتبش که مکتب رسول الله(ص) و امامان معصوم(ع) است را به جان خریده اند و در ادامه این مسیر ارزشی ، حیات بخش، استکبار ستیز، ولایتمدار و  انسان ساز اصرار و به وعده الهی ایمان دارند که «ان تنصرو الله ینصرکم ..» و خدا هم یاریشان می کند.


و در این میان ارادتمندان خمینی و عاشقان حسینی از دیار علویان نیز بار دیگر در حرم امام(ره) گردهم آمدند تا با ولی امر مسلمین عهدی تازه ببندند و با اعلام وفا داری به ولی امر، انقلاب و آرمان های امام ، بگویند که هیچ اعتمادی به استکبار بویژه امریکا و همدستانش نداشته و بر اتکا به اقتصاد مقاومتی و توکل بر خدا ایمان خواهند داشت.

عاشقان مکتب روح الله برای شرکت به موقع در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال آن فقید عظیم الشان از روز و شب گذشته پروانه وار دور چراغ بارگاه مطهر جمع شده و با شوق وصف نا پذیری شب را با دعا ، نیایش و نماز به صبح موعود رساندند.

کودکان، پیران، مردان و زنان از همه اقشار  در این مکان گرد هم آمدند تا یکصدا با امام  راحل و رهبر فرزانه و حکیم خود بیعتی مجدد ببندند که این شور وصف ناپذیر ادامه دارد.
 
خدایا این عشق را زنده بدار و براین وحدت و ایمان و ولایتپذیری ملت بیافزا و عزت دنیا و آخرت را مشمول ملت مومن انقلابی و اسلامی ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان قرار ده و بر عزت و سلامتی  قائد عظیم الشان ملت های آزاده و مسلمان جهان، آیه الله خامنه ای عزیز بیافزای و پرچم انقلاب اسلامی را از دست این رهبر به صاحب الزمان برسان.

گوشه ای از تصاویر زیر حاکی از شور و دلدادگی ملت به ولی و مقتداست، جوانان مازندرانی پس از استراحت در کمپ ها و چادر های مورد نظر شهرستانی مقر اسکان مردم مازندران سحرگاهان بعد از اقامه نماز جماعت صبح در جوار حرم مطهر به دعا و نیایش ادامه داند و سپس در قالب دستجات مختلف با اجرای مراسم سینه زنی و مرثیه سرایی یاد امام و شهدا را گرامی داشتند. زائران مکتب روح الله با حضور در صحن  و جوار حرم مطهر از ساعت قریب به 11 صبح به فرامین ولی امر مسلمین گوش جان سپردند.

برپایه این گزارش ؛برخی از اقدامات ستاد ارتحال امام (ره) مازندران را در جوار مرقد مطهر اشاره  می کنیم؛

محل اسکان موقت زائران مازندرانی در ضلع شرقی حرم مطهر با برپایی چادر های کمیته های ستاد ارتحال آماده میزبانی از عاشقان روح الله است .

کمیته های بهداشت و درمان و اورژانس برادران و خواهران ,کمیته فرهنگی -آماد و پشتیبانی -فاوا و,,, از جمله معاونتهایی هستند که از صبح امروز با برپایی چادرها آماده میزبانی شدند .

اولین جلسه کمیته های ستاد ارتحال امام ره ساعت ده شب پنج شنبه در چادر فرماندهی با حضور مسئول ستاد در چادر فرماندهی برگزار شد .

بعد از جلسه مسئول ستاد ارتحال از چادر کمیته ها و اندک زائرانی که در محل اسکان حضور دارند با زدید کرد و از آخرین وضعیت مصلع گردید .

کم کم زائران مازنی خود را به مرقد می رساند و حضور مادریبا فرزند معلولش جلب توجه می کرد و گویای حرفای زیادی هست .

لازم به ذکر است چادر های رده های سپاه کربلا نیز جهت میزبانی برپا شده اند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها