امام جمعه یزد، انتخاب مقام معظم رهبری بعد از ارتحال امام خمینی(ره) یک انتخاب بسیار خوب بود و ایشان 27 سال در برابر همه توطئه‌ها و نفوذها سدی مستحکم ایجاد کردند.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۴۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: تمام روح و جان امام خمینی (ره) در عشق الهی ذوب شده بود و هیچ چیز جز خدا در نفس، کردار و اعمال ایشان دیده نمی‌شد.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) خود را به امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) وصل کرده بودند و زمانی هم که در نجف به سر می‌بردند، آداب زیارت ایشان عجیب بود و با خلوص و آداب ویژه زیارت را انجام می‌دانند.

ناصری تأکید کرد: اعتقاد راسخ امام به اسلام و دین و توسل به خدا و ائمه اطهار (ع) به ایشان روحیه‌ای داد که توانستند در مقابل طاغوت‌ها بایستند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برسانند.

امام جمعه یزد بیان کرد: امام خمینی(ره) در تدین، تقدس، روشنگری و اطلاع‌رسانی به مردم مبارزی منحصر به فرد بودند و خلوص نیت و خداترسی ایشان مثال‌زدنی بود و تاکنون هم اگر می‌بینیم که به انقلاب ما صدمه‌ای وارد نشده، از دعاهای امام است.

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم که خلوص امام راحل و توسل و توکل ایشان ملت و کشور ایران را به این سربلندی رساند و اسلام را ناجی مسلمین کرد.

ناصری خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در طول مبارزات خود تلاش کردند تا اسلام ناجی، طاغوت‌ستیز و مردم‌نگر و نه اسلام آمریکایی و خودنگر را به امت اسلام برسانند.

امام جمعه یزد از امام خمینی(ره) به عنوان عصاره تمام خوبی‌ها یاد کرد و افزود: ایشان به دنیا پیام دادند و با مردم دنیا سخن گفتند و نتایج سخنان و پیش‌بینی‌های ایشان را در گذشته دیده‌ایم و خواهیم دید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: منتخبان مردم سعی کنند دست به دست یکدیگر بدهند و دودستگی‌ها و دو قطبی‌‌گری‌ها را فراموش کرده و کنار بگذارند و به فکر مسلمانان، دین و خدمت به جامعه باشند.

ناصری با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم افزود: برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم تلاش و در این کار تعجیل کنید، چراکه تا چشم بر هم بگذارید، چهار سال تمام می‌شود و آنچه از شما باقی می‌ماند، کار برای مردم است.

امام جمعه یزد ادامه داد: تلاش کنید تا برای مردم و برای رضای خدا کار کنید زیرا کار برای نفع شخصی خودتان ماندگار بوده و برای جامعه کارگشا نیست.

وی در مورد مجلس خبرگان رهبری نیز بیان کرد: خیلی‌ها برای مجلس خبرگان برنامه‌ریزی داشتند اما به لطف خدای متعال و با انسجام مردم خبرگان تعیین شدند و از صحبت‌های خارجی‌ها مشخص است که از این مسئله مأیوس شده‌اند و اکنون خبرگان نیز در فکر اصلاح جامعه و مسائل آن باشند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بعد از ارتحال امام، گزینه‌ای بسیار خوب بودند که توسط مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند، افزود: دست خدا با انقلاب ما بود و کسی به عنوان رهبر انتخاب شد که 27 سال تمام از اسلام و انقلاب مراقبت کرد و در مقابل توطئه‌ها و نفوذ دشمنان سدی مستحکم ایجاد کرد.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام اوقات فرارسیدن دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها مراقب استفاده فرزندانشان از فضاهای مجازی باشند زیرا این فضا در بسیاری موارد به دختران و پسران جامعه ما ضررهای جبران‌ناپذیری وارد کرده است.

ارسال نظرات