خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه گفت: جلوگیری از اعمال حج زائران ایرانی تصمیم امریکا است و عربستان تنها اجرا کننده سیاست های آنهاست.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۵۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، به ویژگی های برتر امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب واقعیت اسلام را به درستی درک کرده بود.
وی، امام را انسانی بی نظیر توصیف کرد و گفت: امروز تمامی مردم وظیفه حفاظت از تفکر امام را دارند و باید این تفکر برای جوانان بازگو شود.
آیت الله علما عنوان کرد: امروز تنها چیزی که می تواند در مقابل تمامی ظالمان ایستادگی کند اسلام واقعی است.
وی تشکیل گروه تروریستی داعش را مقابله با چهره واقعی اسلام و تخریب آن دانست و گفت: امروز داعش به نیابت از استکبار به دنبال لطمه زدن به اسلام است.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه باید مراقب بود تا فکر امام و اصل انقلاب تحریف نشود، اظهار کرد: امروز امریکا و دشمنان اسلام به دنبال تغییر تفکرات امام راحل و انقلاب هستند.
آیت الله علما، با بیان اینکه امام خمینی به مردم تکیه می کرد، اظهار داشت: سرمایه اصلی انقلاب مردم هستند که تا آخرین قطره خون از انقلاب دفاع می کنند.
وی با اشاره به صحبت های امام مبنی بر واگذاری امور اقتصادی به مردم گفت: رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و واگذاری اقتصاد به دست مردم تاکید دارند.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امام سر سازگاری با مستکبر را نداشت، افزود: امام به ملت ایران اسلامی ایستادگی و اتحاد را آموخت لذا تمام ما باید زیر چتر اسلام حرکت کنیم و اتحاد داشته باشیم.
وی با اشاره به انتخاب شایسته مقام معظم رهبری از سوی خبرگان رهبری بعد از فوت امام گفت: باید با چنگ و دندان از ولایت فقیه حمایت کنیم و پیرو ایشان باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با بیان اینکه باید به سمت خودکفایی حرکت کنیم تاکید کرد: استقلال کامل کشور از خواسته های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.
ارسال نظرات