خبرهای داغ:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، امام خمینی (ره) را مرد ایمان و عمل خطاب کرد و گفت: امام با شیوه زندگی خود به ما درس خودباوری داد و زمینه پیروزی های ملت ایران را فراهم
کد خبر: ۸۶۸۸۴۵۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری سیج از کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی در مراسم عزاداری سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مسجد جامع کرمانشاه، به بزرگی اندیشه امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: امروز راه ما و راه رهبری معظم انقلاب، راه امام خمینی (ره) است.
وی اظهار کرد: جوانان امروز ما استقامت امام را ندیدند اما باید ویژگی های برتر آن عالم گرانقدر را برای آنها بازگو کرد.
وی افزود: امام در تمام طول دوران مبارزه خود با رژیم ستم شاهی با اقتدار ایستاد و درس استقامت به ما داد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز جوانان ایران اسلامی با تکیه بر دانش خود در مقابل دشمنان ایستاده اند و قله های موفقیت را فتح می کنند.
وی به فرمایش های مقام معظم رهبری در ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: صحبت های رهبری برای مردم و مسوولان چراغ راه است و ما باید با خودباوری در مقابل دشمن بایستیم.
آیت الله عراقی با بیان اینکه آخرین ترفند دشمن نفوذ برای ایجاد اختلاف در بین مسوولان است، گفت: امروز جهاد کبیر یعنی ایستادگی در مقابل دشمن و تلاش برای موفقیت کشور است.

* پروژه های امیدوار کننده ای در کرمانشاه در دست اقدام است
وی در ادامه اظهار کرد: پروژه های امیدوار کننده در استان کرمانشاه در دست اقدام است که در صورت اجرا باعث پیشرفت استان می شوند
وی طرح منطقه گرمسیری، پتروشیمی اسلام آبادغرب، پالایشگاه عظیم آناهیتا، منطقه آزاد تجاری، راه آهن غرب کشور، بزرگ راه کربلا، مونوریل کرمانشاه، آزاد راه همدان - کرمانشاه، خودروسازی صحنه، تولید گل در استان، احیای صنایع دستی، توسعه گردشگری و طرح انتقال آب سیروان برای احیای قره سو را از مهمترین طرح های در دست اجرای کرمانشاه اعلام کرد.
آیت الله عراقی به ظرفیت های استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید پرسید که با تمام این همه ظرفیت چرا بعد از ٣٧ سال از ظهور انقلاب باز هم چهره فقر در کرمانشاه مشاهده می شود.
او اظهار امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت های استان مردم شهید پرور کرمانشاه روزی مشکلات را پشت سر بگذارند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: مردم باید در این ماه بیشترین استفاده را برای نزدیکی به خدا داشته باشند.
وی اعلام کرد که در این ماه مبارک تعدادی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم عازم کرمانشاه می شوند.
در این مراسم آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، منوچهر امان الهی فرمانده نیروی انتظامی در کرمانشاه، جمعی از مدیران استان، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم کرمانشاه حضور داشتند.
روضه خوانی برای سید و سالار شهیدان و امام خمینی (ره) و سینه زنی مردم از جمله برنامه های مراسم ارتحال امام در کرمانشاه بود.
در پایان این مراسم پیکر شهید جانباز شمس الله امیری از مسجد جامع تا میدان آزادی با حضور مردم تشییع شد.
ارسال نظرات