نماینده مردم نور و محمودآباد با تاکید بر اینکه وحدت ملی از سفارش‌های امام (ره) بود، اظهار کرد: امام اختلاف را از نفس اماره می‌دانستند و به وحدت کلمه امر فرمودند.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۵۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علی اسماعیلی ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان نور در مصلی الغدیر این شهرستان، با اشاره سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره)به تشریح ویژگی های بارز امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار کرد:از ویژگی بارز امام (ره) توکل بر خدا بود، ایشان آینه‌ای از خدا بود و کلام و رفتار خدایی داشت.

وی در همین رابطه با اشاره به آغاز به‌کار مجلس دهم افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان رفتار آن امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار دهند که اگر چنین کنند، توفیقات بیشتری حاصل می‌شود.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه امام به مردم، رأی آنان و به پشتیبانی مردم اعتقاد داشت و با این اعتماد همواره پیروز بود،گفت: مشارکت 96 درصدی مردم منطقه علاقه‌مندان به نظام و انقلاب را خشنود و دشمنان را ناکام کرد و سبب شد نمایندگان مسؤولیت‌شان سنگین‌تر شود و در مقابل رأی مردم احساس وظیفه و دین خود را ادا کنند.

این مسئول اجرای عدالت در جامعه را یکی دیگر از ویژگی امام راحل بیان کرد و افزود: حمایت از پابرهنگان و مستضعفان همواره مورد تأکید امام (ره) بود و همواره می‌فرمود، که یک تار موی مستضعفان را با کاخ مستکبران عوض نمی‌کند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه وحدت ملی از سفارش‌های امام (ره) بود اظهار کرد: امام اختلاف را از نفس اماره می‌دانستند و به وحدت کلمه امر فرمودند، زیرا معتقد بودند رمز پیروزی اسلام وحدت است.

نماینده مردم نور و محموداباد با اعلام حمایت از شهدای مدافع حرم تاکید کرد: حمایت از مظلومان عالم را از ویژگی امام راحل  بود و امروز حضور رزمندگان و مستشاران کشور در سوریه و... در دفاع و حمایت از مظلومان و اطاعت از ولایت است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها