خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر به خوبی مقام معظم رهبری را درک کنیم و فرمان ببریم این اقدام بهترین وفاداری به امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۹۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه براساس آیات قرآن عامل حیات جامعه به معنای واقعی دین است، اظهار کرد: جامعه با دین حیات انسانی پیدا می‌کند، منهای دین جامعه و انسان‌ها مرده‌اند، امام خمینی(ره) اسلام ناب را احیا کردند و با احیای اسلام ناب حیات پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) حق حیات به گردن ما دارند، ایشان با انقلاب خود اسلام را تولد و بعثت دوباره بخشیدند و هر اندازه تلاش کنیم، نمی‌توانیم شکر این نعمت را به جا آوریم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امام خمینی(ره) اسلامی را احیا کردند که ویژگی‌ها، اصول و مبانی ویژه‌ای دارد، افزود: توجه به این اصول و مبانی مهم است، سازش با استکبار در این اسلام معنا ندارد، این کار بزرگ را امام خمینی(ره) برای ما انجام دادند و امروز وامدار ایشان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن فهمیده است که امام خمینی(ره) چه کار بزرگی انجام داده‌اند، بنابراین امروز دشمن برای از بین بردن مکتب ایشان تلاش می‌کند، لذا به منظور وفاداری به امام خمینی(ره) باید امانتدار خوبی برای مکتب ایشان باشیم و از آن حفاظت و پاسداری کنیم.

حاجی صادقی یادآور شد: امروز مکتب امام خمینی(ره) در قالب آنچه رهبری می‌فرمایند قابل بقاء است، باید در نظر داشت تکلیف ما حفظ اصول مکتب امام خمینی(ره) است و نباید بگذاریم دچار آسیب شود.

وی با بیان اینکه باید بدانیم امروز هیچ‌کس به اندازه رهبری نسبت به مکتب امام خمینی(ره) وفادارتر و پایبندتر نیست، گفت: امروز رهبری به مکتب امام خمینی(ره) بیش از همه توجه دارند و نمی‌گذارند، آسیب ببیند، بنابراین باید درک درستی از مواضع رهبری داشته باشیم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز مشکل استکبار رهبر معظم انقلاب است، زیرا ایشان بیان می‌کنند راه ما راه امام خمینی(ره)، اندیشه ما اندیشه امام خمینی(ره) و مکتب ما مکتب امام خمینی(ره) است، بنابراین اگر به خوبی رهبری را بفهمیم و فرمان ببریم، بهترین وفاداری را به امام خمینی(ره) انجام دادیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها