امام جمعه کلیبر:

اندیشه امام کارساز/اسلام بدون ولایت به طاغوت می انجامد

خبرگزاری بسیج: امام جمعه کلیبر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان باتسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: اندیشه امام در هر زمانی کارساز است و تا آخرین نفس در راه ترویج اندیشه ها و تفکرات امام تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۹۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدحسن موسوی بابیان اینکه امام در عصر خود روح اسلام ناب محمدی را زنده کرد و در جریان انقلاب تمام ارزش های اسلامی فراموش شده را احیا کرد، افزود: رحلت امام هم برای ملت ایران و هم برای مسلمین مصیبت عظیمی بود ولی با انتخاب به جا وشایسته مقام معظم رهبری به جای امام، قلوب مسلمین و ایرانیان تسکین یافت.

وی اظهار داشت: نمی دانم چرا عده ای تلاش می کنند آمریکا را برای ما مسلط کنند و چرا با آن ها دست دوستی می دهند مگر متوجه نیستند که این کار ها زمینه ساز فتنه می شود.

حجت الا سلام موسوی با بیان اینکه امام در حساس ترین زمان فرموده اند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند تصریح کرد: دنیا بداند هنوز اندیشه های امام در رگ ملت ایران جاری است و هیچ واهمه ای از آمریکا و دیگر شیاطین ندارند.

وی اطاعت از ولایت فقیه را واجب ولازم برای جامعه مسلمین دانست و گفت: اسلام بدون ولایت به طاغوت منجر می شود که نتیجه آن رژیم بعثی صدام و یا رژیم طاغوتی شاهنشاهی می باشد بنابرین تنها را ه ترویج اسلام اطاعت بی چون و چرا از ولایت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار