خبرهای داغ:
حجت الاسلام منصوری درخطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت ایام رحلت امام خمینی اظهارداشت:امام خمینی حقیقیت زنده وتاریخی است که همواره الگوی تمام کشورها وملتهای مسلمان قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۱۳
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،محمدصالح منصوری با اشاره اینکه امام خمینی از سال42عنوان کرد انقلاب 3مرحله دارد افزود:متوجه نمودن مردم ایران که مسلمان هستند وپیرو امام زمان،توجه کشورهای اسلامی به مسلمان  بودن ومتوجه نمودن جهان به اسلام 3مرحله مهم برای تشکیل انقلابی اسلامی است.

امام جمعه  بندرترکمن با اشاره به تشکیل حکومت اسلامی از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب در ایران تصریح کرد:جمله تاریخی امام خمینی اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند از جمله بیانات رعب انگیزی بود که جیمی کارتربا اذعان به آن این جمله تاریخی امام را موجب لرزه افتادن بر اندام خود دانست چرا که حرف او را کاملا درست می دید.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی ادامه داد: این انقلاب ماندگار است چرا که فقط استکبار جهانی زحمت ما را زیاد می کندوالا طبق آیات قرآن کریم نیز این انقلاب راستین ماندنی است تا به دست صاحب اصلی اش حضرت ولی امر برسد.

این مقام مسول با تشریح قیام 15خرداد که موجب شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران شد خاطر نشان کرد:بعداز رحلت امام خمینی ،دشمنان ومعاندان انقلاب باایجاد جنگ رسانه ای عجیب اعلام کردند که آخوند ها برای رسیدن به قدرت ورهبری انقلاب را از بین می برند اما تدبیر خبرگان رهبری در انتخاب مقام معظم رهبری موجب خنثی شدن نقشه ها آنان شد وامروز رهبری در جایگاهی مقتدر وقوی قرار دارد که برای انان قابل باور نیست لذا باید قدر انقلاب ورهبری را بیشتر بدانیم.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه سراسر برکت رمضان ووظیفه واقعی مسملمانان در قبال مسلمانی خود تاکید کرد:رمضان ماه خدا،بهار دلها وقران است ماه تزکیه نفس ورسیدگی به فقراست لذا وظیفه اصلی مسلمانی دستگیری وکمک به نیازمندانی است که باید شان وحرمت آنان حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها