خبرهای داغ:
دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: حرکت و انقلاب امام خمینی(ره) لرزه‌ای بر امپریالیسم غرب و شرق انداخت که آنها با مشاهده استقبال و حمایت مردم از امام راحل و اسلام، روی به اسلام آمریکایی و معامله دین آوردند.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۲۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آیت‌الله محمدحسن اختری ظهر امروز در مراسم سالروز رحلت امام راحل که ظهر امروز در مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این‌روز متحمل به از دست رفتن یک شخصیت والایی شد که با صلابت، اتکا به خداوند و اخلاص خود حرکتی بزرگ و متحول‌کننده را در جهان به‌وجود آورد.

وی با اشاره به شخصیت والای امام راحل افزود: ایشان دارای شخصیتی چند بُعدی با ویژگی‌های خاصی بود که تاکنون نیز برخی از ابعاد آن برای بسیاری روشن نیست.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) اضافه کرد: امروزه با جوانانی روبه‌رو هستیم که شروع کار انقلاب و ارتحال امام راحل را درک نکرده، پس برگزاری این مراسمات یادبود موثر و با ارزش است.

اختری با اشاره به برگزاری مراسم گرامی‌داشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در کشورهای غیر اسلامی و اسلامی گفت: این نشان می‌دهد که این کشورها پس از گذشت 27 سال همواره تشنه درک کردن اندیشه‌های امام راحل هستند.

وی با تأکید بر معرفی امام و انجام آنچه که در توان داریم برای انجام دادن این‌کار خاطرنشان کرد: امام راحل طاغوت و پیروان آن را در هم شکست، هر چند که این گروه‌ها امام را با توطئه‌های خود راهی زندان و تبعید کردند، ولی این‌کارها راه به‌جایی نبرده و حرکت‌های آنها به ثمر نرسید.

اختری با بیان اینکه حرکت امام خمینی(ره) باعث ایجاد تحولی در تمام ابعاد شد، تصریح کرد: این اقدام و انقلاب اسلامی چنان لرزه‌ای بر امپریالیسم غرب و شرق به‌وجود آورد که آنها با مشاهده استقبال و حمایت مردم از امام راحل و اسلام، روی به اسلام آمریکایی و معامله دین آوردند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) گفت: مردم نباید گول تبلیغ کردن غربی‌ها در شبکه‌های مختلف را بخوردند و مخالفان و موافقان اسلام را شناسایی کنند.

اختری با بیان اینکه افرادی که امروزه مسلمان و مردم منطقه را به خاک و خون می‌کشند از اسلام خبری ندارند و نمی‌توانند رهبری جامعه اسلامی را به عهده بگیرند عنوان کرد: این افراد به دروغ، خود را خادم حرمین معرفی کرده و مبحث خلافت اسلامی را پیش می‌کشند، از این‌رو خداوند آنها را کسانی معرفی می‌کند که به‌دنبال قدرت برای ایجاد فساد هستند.

وی با تأکید بر اینکه نباید گذاشت جوانان ما ساده‌اندیش شوند به موضوع تربیت گروه‌های تروریستی با بیت‌المال مسلمانان اشاره کرد و افزود: این افراد با اقدامات خود به‌دنبال پیاده‌سازی سیاست‌های مستکبرانه آمریکا و اسرائیل هستند.

اختری اضافه کرد: این جبهه‌ها و گروه‌ها امروز در حال نبرد با اسلام ناب محمدی(ص) بوده و ما از این‌رو باید با درس گرفتن از امام خمینی(ره) یاد و راه 15 خرداد را زنده نگه داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها