خبرهای داغ:
ملک محمدی بیان داشت: حضور مردم در اين مراسم با شكوه بسيار بزرگ كه جلوه گر روح بلند ملت ايران و قدر شناس امام مستضعفان است.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۳۳
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاري بسيج قزوين از مرقد مطهر امام راحل، محمدعلي ملك محمدي در  گفتگويي كوتاه ضمن تسليت بيست و هفتمين سالگرد رحلت امام گفت: ما در شهرستان بويين زهرا گفت: توانستيم برابرامكانات خود 1200 نفر به اين مراسم اعزام كنيم ، و بسياري از مردم بزرگوار بويين زهرا نيز اشتياق فراوان براي حضور خود داشتند و ما به دليل كمبود امكانات نتوانستيم  همه متقاضيان در اين مراسم را پوشش دهيم .
تمام شاخصه هاي انقلابي گري را كه امام خامنه اي برشمردند به درستي به نسل هاي اينده منتقل كنيم
 وي در ادامه افزود: حضور مردم در اين مراسم با شكوه بسيار بزرگ كه جلوه گر روح بلند ملت ايران و قدر شناس امام مستضعفان است در اصل تجديد بيعت با امام خامنه اي نيز است كه پرچمدار به حق و افتخار اميز ايران اسلامي در اين دنياي طوفان زده و منطقه است، مردم در اين  حضور شعار هاي مختلفي دادند از جمله خامنه اي خميني ديگر است و به واقع هم همينگونه است. ما براي نسل هاي آينده  كه امام راحل را نديده اند بايد تمام شاخصه هاي انقلابي گري را كه امام خامنه اي برشمردند به درستي به نسل هاي اينده منتقل كنيم. عزت و عظمت ايران اسلامي برمبناي انقلابي بودن و انقلابي ماندن  است كه در اين مسير با خدا بودن  را معني كنيم.

1002/ت10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها