خبرهای داغ:
جانشين فرمانده سپاه تاكستان گفت: 1350 نفر زاير از شهرستان تاكستان به بيست و هفتمين سالگرد رحلت امام اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۴۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
حقايق پورجانشين فرماندهي سپاه تاكستان در گفتگويي كوتاه با خبرگزاري بسیج قزوين گفت:حضور مردم را در اين مراسم كه همه ساله برگزار مي شود نشان دهنده جريان كامل  تفكر  و انديشه ناب امام امت در قلب مردم مي دانيم.
 به گزارش خبر گزاري بسيج قزوين از مرقد مطهر امام راحل ،در مراسم بيست و هفتمين سالگرد امام راحلحقايق پور جانشين فرمانده سپاه تاكستان گفت:  شهزستان تاكستان بيش از 1350 نفر برادران و خواهران را با 31 دستگاه اتوبوس و 5 دستگاه سواري به طور سازماندهي شده  به اين مراسم اعزام شدند و در هر اتوبوس يك نيروي  رسمي پايور از سپاه مسئوليت نظارت و كنترل  و ساير مباحث را به عهده دارند. لذا به دليل كمبود امكانات ما نتوانستيم بيش از اين  اعزام داشته باشيم و مردم ولايت مدار شهر تاكستان وبا شعار ولايت مداري خود  همواره پايبند به ارزشها و انقلاب  بوده اند، لذا برخي ها هم با وسايل شخصي خود اعزام شده اند و ما آمار دقيقي از اين افراد  نداريم.
تبعيت از رهبر فرزانه انقلاب  در همان مسير بيداري ملت  و عظمت اسلام و مسلمين است
 وي افزود: حضور مردم را در اين مراسم كه همه ساله برگزار مي شود نشان دهنده جريان كامل  تفكرو انديشه ناب امام امت در قلب مردم مي دانيم و براي تلنگر به ذهن جوانان ما نياز است همان  گونه كه به مناسبت هاي مختلف مراسم گرفته مي شود زنده نگه داشتن نام امام راحل چراغ اينده ما  و امت قهرمان ايران است. لذا بهتر است با شناخت عمقي از امام مستضعفان جهان  و معمار الهي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران  راه ما با تبعيت از رهبر فرزانه انقلاب  در همان مسير بيداري ملت و عظمت اسلام و مسلمين است.




1002/ت20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها