خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دامغان:

امام خمینی(ره) شرافت انسان ها را به تقوا می دانستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دامغان گفت: امام خمینی (ره) شرافت انسانها را به تقوای او می دانستند نه لباس و کلاه و اتومبیل و این موضوع را به واسطه لباس ساده انبیاء الهی در طول تاریخ اشاره می کردند، عظمت انسان را به روح والای او و اخلاق و رفتار و کردار او برمی شمردند.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۷۳
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
محمد خوشقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان با محوریت «مذمت اشرافی گیری، خوی کاخ نشینی و دور بودن از مردم در مورد مسئولین جمهوری اسلامی» اظهار داشت: امام خمینی (ره) در این خصوص می فرمایند« همه مان مسئولیم ، کسی نیست که مسئول نباشد، همه هستیم که ببینیم باید چه کار بکنیم، که این مسئولیتی که به عهده ماست به طوری انجام بدهیم که فردا پیش خدای تبارک و تعالی و پیش انبیای الهی خجالت زده نباشیم و آبرومند باشیم».

وی افزود: امام خمینی (ره) همه مسئولین و خودشان را خدمتگذار مردم می دانستند و ابتدا تزکیه و تقوا را در تمام مورد اولویت قرار می دادند و همیشه توصیه می کردند« زندگی ما بایستی ساده و عادی باشد، آنهایی که می خواهند خودشان را حفظ کنند باید بدانند که گاهی با یک اتومبیل پیکان بهتر می توانند محفوظ باشند تا وسیله دیگر» و در جایی دیگر فرمودند « بزرگی شما آقایان به دنیا نیست ، بزرگی شما به آخرت است و اینکه پیش خدا آبرومند باشید».

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دامغان اظهار داشت: آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد آن روز است که باید ما فاتحه دولت و ملت را بخوانیم، ایشان همواره اخلاق، رفتار و منش کاخ نشینی را مذمت می کردند و می فرمودند کاخ نشینی با عث انحراف مسئولین می شود.

خوشقدم بیان داشت: امام خمینی (ره) شرافت انسانها را به تقوای او می دانستند نه لباس و کلاه و اتومبیل و این موضوع را به واسطه لباس ساده انبیاء الهی در طول تاریخ اشاره می کردند، عظمت انسان را به روح والای او و اخلاق و رفتار و کردار او برمی شمردند.

وی اظهار داشت: آن امام و رهبر کبیرانقلاب همیشه می فرمودند« برای خدا برای اسلام ، برای حیثیت خودتان ، برای حیثیت کشورتان ، باید این سروپابرهنه ها را نگه شان دارید و خداوند به کسانی که تکلیف الهی را انجام می دهند کمک می کند».

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دامغان بیان داشت: حضرت روح الله همیشه حضور با مردم ، در کنار مردم بودن ، کار برای مستضعفان و دستگیری از ضعیفان و پا برهنگان را جزء برنامه ها و اهداف دولت اسلامی می دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها