خبرهای داغ:
نشست بصیرتی و روشنگری حوزه پنج خواهران حضرت زهرا(س) با حضور معاون فرهنگی سپاه استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۸۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست بصیرتی با موضوع بصیرت افزایی و آشنایی با مبانی انقلاب اسلامی و گفتمان رهبری به همت حوزه پنج خواهران حضرت زهرا (س) و با حضور حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد.

اکبر بختیاری معاون فرهنگی سپاه استان طی سخنانی در این نشست گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راه هدایت در این دنیای ظلمانی است و ایشان نایب امام زمان است

وی افزود: اگر در این دنیا عزت و افتخار و اقتدار اسلام پابرجاست همگی به خاطر وجود چنین ولی فقیهی است که در عمق دل و جان ملت ریشه دوانده و دنیا به وجود چنین فرزانه ای افتخار می کند.

معاون فرهنگی سپاه خاطرنشان ساخت: وظیفه ما این است که فرمایشات رهبر را با جان و دل گوش دهیم و عمل کنیم همانطور که در وصیت نامه شهدای عزیزمان سفارش شده که پشتیبان ولی فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد.

وی در ادامه گفت: اگر درجامعه ای زندگی می کنید که در اطراف آن آتشفشانی از جنگ و خونریزی است و شما در آرامش و اسایش زندگی می کنید به برکت هدایتگری رهبری و خون شهداست و اگر در کشورهای اطراف مشکلاتی وجود دارد به دلیل نداشتن رهبری و ولی امر است.

بختیاری خاطرنشان ساخت: گر می خواهید به فتنه اهل کوفه دچار نشوید و اگر جامعه اسلامی می خواهد به اهداف متعالی انقلابی برسد، نباید رهبر را تنها بگذارید.

وی در پایان تصریح کرد: حضرت آقا درمان مشکلات امروزی را اقتصاد مقاومتی اعلام نموده و این موضوع یک امر درون زاست که از خودمان بایستی شروع کنیم و چشم و امید به دشمن نداشته باشیم.

جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت نیز بخش دیگری از این نشست بود.


ارسال نظرات