مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لنگرود

دانشجویان لنگرودی خواستار نامگذاری خیابانی به نام فاتحان نبل الزهرا شدند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لنگرود گفت: جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لنگرود درخواست نام‌گذاری بلوار حافظ در شهرستان لنگرود به بلوار فاتحان نبل الزهرا و یکی از خیابان‌های دیگر شهرستان به نام شهدای مدافع حرم را دارند.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۸۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

رضا حق بین در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به آزادسازی شهر استراتژیک نبل الزهرا توسط رزمندگان استان گیلان و شهرستان لنگرود اظهار کرد: جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لنگرود درخواست نام‌گذاری بلوار حافظ در شهرستان لنگرود به بلوار فاتحان نبل الزهرا و یکی از خیابان‌های دیگر شهرستان به نام شهدای مدافع حرم را دارند.

وی افزود: این درخواست طی نامه‌ای رسمی از سوی بسیجیان این دانشگاه به رئیس شورای شهر و شهردار لنگرود ارسال شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لنگرود تصریح کرد: نام‌گذاری خیابان‌های شهر مزین به شهدای مدافع حرم کمترین کار برای فراموش‌نشدن رشادت رزمندگان دلاور برای جوانان و آیندگان استان گیلان و شهرستان  لنگرود است.

حق بین با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی به نمایندگی از رزمندگان گیلانی از سردار محمدعلی حق‌بین فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان و یکی از فرماندهان مدافع حرم تقدیر کرده است، گفت: پیش‌ از این نیز شورای شهر رشت یکی از خیابان‌های مهم این شهر را به نام مدافعان حرم و نبل الزهرا نام‌گذاری کرده بود که امید است هر چه سریع‌تر در شهر شهیدپرور و قهرمان لنگرود نیز انجام بگیرد.

وی اضافه کر : اگر هم‌اکنون ما در آرامش هستیم به دلیل دلاوری‌های رزمندگانی است که همواره آماده و فرمان‌بردار دستور رهبری عزیز انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای هستند و برای دفاع از مرزهای انقلاب، مرزهای کشور را در نظر نمی‌گیرند و خود را آماده نبرد با دشمن می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لنگرود با انتقاد به حذف متعدد و چشمگیر نام لنگرود در تابلوهای راهنمایی شهرهای اطراف و مرکز استان و راه‌های مواصلاتی به شهرستان افزود: این مسئله باعث رنجش جوانان لنگرودی شده و لازم است مسئولین مربوطه در این خصوص پیگیری جدی داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار