خبرهای داغ:
به همت ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مسجد حضرت زینب(س) شهر پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۹۳
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ذر این مراسم که شب گذشته برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین قوامی امام جمعه شهر پردیسان با توجه به آیه 6 سوره مبارکه تحریم گفت: فرشتگان طبق این آیه گناه نمی کنند و فقط آنچه را که خدا امر می کند عمل می کنند این مقام را به انسانها هم می دهند که نمونه یکی از این انسانها حضرت امام خمینی(ره) است که راهش عبادت و بندگی با حضور قلب است.

وی افزود: امام خمینی(ره) اعجاز قرن است. ایشان اراده بسیار قوی داشتند که و به حدی رسیده بودند که در سن 80 سالگی که سن ارذل العمر است جنود ابلیسی را زیر پا می گذارد. جاده بسیار لغزنده است باید خودمان را بسازیم به قول یک اندیشمند پاکستانی: امام خمینی(ره) به گذشته نخواهد پیوست و مربوط به آینده است او سلطان همه عصر هاست. این صلابت در مقابل دشمن نتیجه اش ذلت و بندگی در مقابل خداست.

در ادامه این مراسم از کتاب مدیریت امام خمینی(ره) نوشته امام جمعه شهر پردیسان رونمایی شد.

وی در مورد تألیف این گفت: من این کتاب را در 6 ماه بدون مراجعه به هیچ گونه کتابی و آن گونه که خودم امام را شناخته بودم نوشتم. و این کتاب 6 بار در موسسه آثار امام خمینی(ره) تدریس شده است.

ارسال نظرات