خبرهای داغ:
مدرس حوزه علمیه کرمانشاه:

امام (ره) با درهم شکستن ابهت طاغوت عزت ملت را زنده کردند

مدرس دانشگاه علوم قرآنی و حوزه علمیه کرمانشاه گفت: حضرت امام (ره) بزرگ مردی بودند که با شهامت کم نظیر خود ابهت طاغوت و طاغوتیان را در هم شکستند تا عزت و کرامت ملت ایران زنده شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۱۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
حجت الاسلام عبدالله کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه با تسلیت فرا رسیدن بیست و هفتمین سالروز ارتحال حضرت امام (ره) اظهار کرد: امام راحل (ره) یکی شخصیت های کم نظیر چند قرن اخیر بودند که با انقلاب شکوهمند خود به یکی از اثرگذارترین شخصیت های دنیا تبدیل شدند.
وی افزود: کاری که ایشان انجام داد کار کوچکی نبود، امام (ره) در حالی یکه و تنها مقابل طاغوت ایستاد که هیچ کس حتی جرائت مخالفت با افکار و اندیشه های باطل آن ها را نیز نداشت.
حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: امام (ره) از همان 15 خرداد 42 که بسم الله انقلاب را گفتند هدف خود را مشخص کردند و با تکیه بر قدرت الهی مستحکم و پرقدرت به راه خود ادامه دادند و نه تهدید و نه شکنجه و نه زندانی شدن کوچکترین خللی در عزم و اراده ایشان پدید نیاورد.
این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: زمانی که انسان راه و هدف خود را مشخص کند هیچ مانعی نمی تواند جلودارش باشد که نمونه بارز این انسان مصمم حضرت امام (ره) بود که با اتکا به خداوند متعال و حمایت مردم توانست به حکومتی فاسد پایان دهد.
وی گفت: پایان حکومت رژیم ستمشاهی در ایران به منزله پایان وابستگی ها و عدم استقلال و زنده شدن کرامت دوباره ملت ستمدیده ایران اسلامی بود که در آن دوران سیاه هیچ اختیاری از خود نداشتند.
کریمی در پایان یادآور شد: استقلال، خودباوری و زنده شدن ارزش های دینی و اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب امام (ره) بود تا آن جا که امروز ما کشور اول خاورمیانه و یکی از قدرتمندترین ها در جهان هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار