حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ارفع در یادواره شهدای مدافع حرم:

امروز سوریه مرز و سپر کشور ما شده است / مظلومیت همیشه برای شیعه حقیقی وجود دارد

به مناسبت گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و شهدای مدافع حرم مراسمی تحت همین عنوان دیشب در آستان مبارک امام زاده عبدالله شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۶۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق ،به مناسبت گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و شهدای مدافع حرم ، مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع در آستان مبارک امام زاده عبدالله شهرستان بافق برگزار شد.

ارفع در همان ابتدا با بیان این نکته که بعضی ها می گویند رزمندگان مدافع حرم به خاطر پول به جنگ می روند و ماهیانه مبلغ کلان و مزایای بسیار دریافت می کنند ، باید گفت کذب محض است ؛ این یاوه گویی ها که در رابطه با رزمندگان مدافع حرم وجود دارد در زمان پیامبر (ص) و جنگ تحمیلی نیز وجود داشته و خواهد داشت ؛ خداوند با این عمل می خواهد قلب مؤمنین را امتحان کند.

وی بیان کرد : در مظلومیت شهدای مدافع حرم همین را بس که در کشور بیگانه دور از وطن و خانواده خود در مقابل دشمن به ایثار و فداکاری می پردازند و در داخل کشور بعضی ها رشادت ایشان را زیر سوال می برند. همان طور که همین ها به رهبر فرزانه کشورمان ایمان ندارند و به اقدامات او شک دارند؛ مظلومیت همیشه برای شیعه حقیقی وجود دارد و خواهد داشت.

در ادامه اظهار داشت: اگر به فرمایشات رهبرمان گوش نمی کردیم ، جبهه جنگ واقع در مرزهای کشور ما بود ، سوریه امروز مرز و سپر کشور ما شده است. طبق حدیث امام علی (ع) که گفتند "ملتی که در درون مرزهای خود بجنگد خوار می شود" بر ما واجب بود که بیرون از مرزهای کشور خود به جنگ با دشمن برویم.

مهدوی ارفع گفت : روحیه انقلابی و جهادی باعث عزت کشور و ملت ما شده است. انقلاب ایران قابل مقایسه با هیچ انقلابی نیست ، زیرا که این انقلاب آرمانهای های آن حفظ شده و ادامه دارد ؛ و اینکه آن را با انقلاب فیدل کاسترو مقایسه می کنند بسیار اشتباه است.

وی در پایان تصریح کرد ،در ماجرای برجام برای همگان این امر روشن شدکه به غرب اعتمادی نیست و حالا وقت آن است که به جای نگاه کردن به غرب ، به جوانان و دستاورد های ایشان نگاهی بیندازیم و به فرمایش رهبرمان در رابطه با اقتصاد مقاومتی گوش فرا دهیم .


ارسال نظرات
آخرین اخبار