افتخار ما حاکمیت فقیه برجامعه است و تضاد فرمایشات رهبری سخن گفتن و عمل کردن ،نقطه مقابل افکار و اندیشه‌های امام(ره) است.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۸۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، حجت الاسلام اصغری در خطبه های نماز جمعه سرعین با اشاره به رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت:افتخار ما حاکمیت فقیه برجامعه است و تضاد فرمایشات رهبری سخن گفتن و عمل کردن ،نقطه مقابل افکار و اندیشه‌های امام(ره) است.

امام جمعه سرعین افزود: 14 و 15 خردادماه فرصتی مغتنم برای شناخت شخصیت امام، افکار و اندیشه‌های نورانی و تاریخ‌ساز آن یار سفر کرده است، خصوصاً امام در مسیر تاریخ ایران و در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در جهان اسلام و حتی در میان ملت‌های آزاده جهان تأثیرات عمیق داشته است.

وی تصریح کرد:شهدای 15 خرداد اسوه‌های ایثار و شهادت بودند به‌طوری که ملت ایران سال‌هاست فداکاری و پایداری آنان را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌ است.

امام جمعه سرعین گفت:شهر سرعین به عنوان قطب گردشگری کشور و حتی جهان در حال حاضر با معضل جارچیانی روبرو است که آبروی گردشگری این شهر برده است.

وی تصریح کرد:مسئولین شهرستان باید با جدیت تمام برای ساماندهی این معضل تلاش کنند تا میزبانی خوب برای مهمانان خود باشیم.

حجت اسلام اصغری با اشاره به توریست پذیری شهر سرعین افزود: وظیفه عموم است که از برکات ماه مبارک رمضان بهره مند شوند و بهره مندی از این برکات مستلزم حفظ شئوناتی است که تمام آحاد مردم باید در حفظ و نگهداری آن در این ماه مبارک تلاش کنند.
وی گفت: روزه خواری علنی نه تنها گناه و عملی غیرشرعی است بلکه اقدامی غیرقانونی محسوب می شود.

ارسال نظرات