آتش سوزی در بیله سوار 200 اصله نهال را از بین برد

در اثر بی احتیاطی یکی فرد در روستای گوگ تپه از توابع شهرستان بیله سوار 200 اصله نهال در آتش سوخت.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۹۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، در اثر سهل انگاری صورت گرفته توسط یک فرد در روستای گوگ تپه از توابع شهرستان بیله سوار آتش سوزی ابتدا از علف های اطراف باغ شروع به شعله ور شدن گرفت که به دلیل وجود باد شدت آتش سوزی افزایش پیدا کرد و دقایقی کنترل اتش به طول انجامید که در نهایت منجر به از بین رفتن 200 نهال شد.

در پی آتش سوزی صورت گرفته و پس از مطلع شدن اهالی، اهالی این روستا به سرعت اتش سوزی را مهار و خاموش کردند.

یکی از شاهدان عینی این حادثه به خبرنگار ما گفت: سهل انگاری یک فرد باعث شد ابتدا آتش در وسعت خیلی اندکی اتفاق افتاد اما به دلیل وزش باد شعله های آتش به سمت باغ میوه سرایت کرده و منجر به از بین بردن 200 نهال شد.

خاطر نشان می شود بیش از رسیدن گروه های اطفا حریق، مردم و شهروندان که در ان منطقه حضور داشتند به صورت خود جوش در پی کنترل و مهار آتش سوزی بر آمدند.

گفتنی است حوادث اتش سوزی سال گذشته در خردادماه باعث شده مردم و مسئولان با همکاری و همدلی یکدیگر کوچکترین حادثه و اتش سوزی را در لحظه ابتدا مهار و خاموش کنند.

همچنین با توجه به گرمای زیاد و خطرات احتمالی اتش سوزی در مزارع و مراتع شهرستان بیله سوار امسال مسئولان تدارک ویژه ای در این خصوص تمهید کرده اند و با استقرار اکیپ های ویژه اتفاء حریق و گشت های نامحسوس به دنبال فراهم اوردن محیطی آرام برای برداشت محصولات کشاوری هستند.

ارسال نظرات