فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: 1150 نفر از بروجردی ها به مرقد مطهر امام (ره) در سالروز ارتحال آن حضرت اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۸۸۸۰۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: "سرهنگ پاپی نژاد" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد از اعزام 1150 نفر از همشریان بروجردی به مرقد جهت حضور در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت خبر داد و افزود: اعزام این عزیزان بوسیله 25 دستگاه اتوبوس برون شهری و 10 خودروی سواری، در قالب 910 نفر برادر و 240 نفر خواهر با همکاری سایر ادارات و ارگان های دولتی شهرستان صورت خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به کاهش سهمیه اعزام زائران مرقد امام خمینی(ره) از شهرستان بروجرد در سال جاری عنوان کرد: این کاهش سهمیه نسبت به سال گذشته به دلیل ظرفیت بالای اعزام مشتاقان از سراسر کشور و پاسخگویی حجم عظیم زائران توسط مسئولان هماهنگ‌کننده مرقد امام صورت گرفته است.

پاپی نژاد همچنین از اعزام 20 موتور سوار بسیجی ورزشکار به مرقد امام خمینی(ره) در روز پنجشنبه سیزدهم خردادماه از بروجرد خبر داد.  

وی در ادامه گفت: نهضت انقلاب اسلامی سال 42 و شاید قبل از آن رقم خورد و در 15 خردادماه ملت ایران با رهبری "امام خمینی(ره)" نهضتی را آغاز کردند که پس از سالها با ضربه زدن بر دهان استعمار واستکبار و دشمنان ایران به دنیا درس مهمی را پس دادند.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با آرمانهای والای انقلاب را از وظایف مهم ملت ایران برشمرد و افزود: در سال 68 ملت ایران عشق و علاقه خود به رهبر کبیر انقلاب  با حضور در تشیع میلیونی ایشان نشان دادن و امروز با حضور میلیونی خود با خلف صالحش در کنار حرم مطهرش با ایشان و شهدا بار دیگر پیمان پاسداری و برادری و برابری خواهند بست.

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات