همزمان با سالروز قیام 15 خرداد

یادواره شهدای فصل بهار شهرستان پارس آباد برگزار شد

یادواره شهدای فصل بهار شهرستان پارس آباد با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۸۰۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، آیین بزرگداشت شهدای تاریخی و سه ماهه اول شهرستان پارس آباد در مراسمی با حضور امام جمعه پارس آباد، نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مسؤولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم شهیدپرور پارس آباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام باقری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد در این آیین با تسلیت ایام رحلت امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به بیان رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: امروز رسالت ما ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت است و باید این روحیه را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ترویج و گسترش دهیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را عاملی برای مرور ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان در ذهن آحاد مختلف افراد جامعه دانست و بر ضرورت تداوم این نوع برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد.

باقری افزود: شهدا با تبعیت و پیروی از ولی‌زمان به درجات عالی رسیدند و با تقدیم جان خود راه با عزت زیستن و چگونه زیستن را به ما نشان دادند و امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهداست و برگزاری چنین مراسمی خود مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گرامیداشت و زنده نگهداشتن خاطره شهدا را به منزله تجلیل از تلاش و ایثارگری‌های آنان دانست و اظهار داشت: مردم ما وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سیل عظیم دشمنان و پس از آن به اثبات رساندند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا این است که فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج دهیم و رشادت‌ها و شهامت‌های آنها برای نسل جوان بیشتر بازگو شود.

شهرستان ولایت مدار پارس آبادمغان ۲۵۵ شهید والامقام یک هزار و ۹۰ جانباز و ۷۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظرات