علاقمندان می توانند دلنوشته، تقدیر، شعر،نقاشی، نثر،خطاطی و یا هر متنی را برای مدافعان حرم بنو یسند، کلیه ی آثار ارسالی پس از بررسی در دبیرخانه این برنامه،با نظر داوران مطرح انتخاب و به اثر برگزیده در هر بخش جوایزی نیز تعلق خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۸۸۸۲۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج رسانه در راستای تقویت روحیه ی مدافعان حریم اهل بیت عصمت و طهارت، و همچنین ایجاد مسیری برای بروز احساسات ناب و تجلیل مردم عزیز ایران اسلامی از مجاهدین دیار کربلا تا شام، طرح نامه ای برای عباسهای زینب کبرا (س) تدوین و حضور ملت شهید پرور ،تقدیم می نماید.

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِم بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّـهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّـهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّـهِ کَثِیرًا ۗ وَلَیَنصُرَنَّ اللَّـهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّـهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ﴿٤٠﴾ سوره حج

کسانی که از خانه و سرزمینشان بناحق بیرون رانده شدند و (جرمی نداشتند) غیر از آنکه می گفتند : پروردگار ما خداست و اگر خدا بعضی از مردم را توسط بعضی دیگر دفع نمیکرد قطعآ صومعه ها و معابد و نمازها و مساجد که نام خدا در آنها بسیار برده میشود ویران میشد و البته خدا هرکس را که یاریش کند یاری میکند و البته خدا نیرومند و قدرتمند است.

 

نامه ای برای عباسهای زینب کبرا (س)

بی شک  امنیت و آرامش کشور مرهون مجاهدت های عظیم سربازان و دلاور مردانی است که از خانه و سرزمین خود مهاجرت کرده اند و خود را به کاروان امام حسین (ع) –از کربلا تا شام- رسانده اند و همچون شیرانی غیور در نبود عموی سادات حضرت ابولفضل العباس (ع) ، به حراست و پاسداری از حریم اهل بیت عصمت و طهارت پرداخته اند و مارا تا قیامت وامدار خود کرده اند.

سازمان بسیج رسانه در راستای تقویت روحیه ی مدافعان حریم اهل بیت عصمت و طهارت، و همچنین ایجاد مسیری برای بروز احساسات ناب و تجلیل مردم عزیز ایران اسلامی از مجاهدین دیار کربلا تا شام، طرح نامه ای برای عباسهای زینب کبرا (س) تدوین و حضور ملت شهید پرور ،تقدیم می نماید.

دلنوشته، تقدیر، شعر،نقاشی، نثر، خطاطی و یا هر متنی را می توانید در این برگه ها نوشته  و به یکی از مراکز پستی تحویل داده و یا در صندوق پست بیاندازید. هزینه پست پرداخته شده است.

کودکان با نقاشی و جوانان با متنهای پر شور، زنان با شعرو نثر و متنهای احساسی، مردان با کلماتی انقلابی به یاری مدافعان حرم شتافته و به پاس زحمات این مردان آسمانی، حمایت خود را از ایشان اعلام می نماییم.

لازم به ذکر است: این نامه ها علاوه بر ارسال به مناطق جنگی، در نمایشگاهی با همین نام به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

کلیه ی آثار ارسالی پس از بررسی در دبیرخانه این برنامه،با نظر داوران مطرح انتخاب و به اثر برگزیده در هر بخش جوایزی نیز تعلق خواهد گرفت


ارسال نظرات