خبرهای داغ:
نماینده پیشین ولی‌فقیه در ستاد مرکزی کل سپاه:
نماینده پیشین ولی‌فقیه در ستاد مرکزی کل سپاه با اشاره به فتنه 88 گفت: ملت همیشه در صحنه ایران با حماسه 9 دی مشت آهنینی بر دهان یاوه‌گویان زدند و بار دیگر به اسلام و انقلاب رأی دادند.
کد خبر: ۸۶۸۸۸۴۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

حجت‌الاسلام سید محی‌الدین م یاد و خاطره امام را گرامی داشت و ایشان را فاتح قلب‌ها خواند و گفت: فتح بر نفس از دیگر پیروزی‌های امام بوده است.

وی بابیان اینکه تا زمانی که انسان خود را تغییر ندهد نمی‌تواند تحول‌آفرین باشد ادامه داد: روح خداخواهی امام موجب شد که چیزی برای خود نطلبد و جز خدا به هیچ نیندیشد.

میرمرشدی به فتح حکومت توسط امام راحل اشاره کرد و بابیان این پرسش که در کدام انقلاب دنیا در طول یک سال چنین فتح‌الفتوحی صورت گرفت بیان داشت: چه شد که شاه رژیم طاغوتی که پادشاهی 2500 ساله خود را جشن می‌گرفت در دی‌ماه 1357 با گریه کشور را ترک کرد.

نماینده پیشین ولی‌فقیه در ستاد مرکزی کل سپاه با اشاره به فرمایش امام که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» از غلبه امام بر قدرت عالم‌گیر آمریکا، تسخیر لانه جاسوسی، لگدمال شدن و آتش زدن پرچم آنان و قیام کشورها در مقابل ظلم و تجاوز آمریکایی‌ها سخن گفت.

وی همچنین امام را فاتح جریانات انحرافی و نفاق، اختلاف و تفرقه و جنگ تحمیلی و عامل بسیج جهان اسلام و ایجاد رابطه بین دین، مردم و حکومت خواند و بیان داشت: در زمانی که حکومت ربطی به مردم و دین نداشت، دین افیون ملت محسوب می‌شد و انقلابی، اثرگذار و تحول‌آفرین نبود، امام خمینی رابطه‌ای مستحکم و مؤثر بین دین، حکومت و مردم تعریف کرد.

میرمرشدی بابیان اینکه پیروزی‌های امام خمینی (ره) همچنان باقی است و ما بر قله افتخار نشسته‌ایم به فتنه 88 و جسارت و توهین به اسلام، امام حسین (ع)، امام، پرچم و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواست منکر رابطه دین، حکومت و مردم شود اما ملت همیشه در صحنه ایران با حماسه 9 دی مشت آهنینی بر دهان یاوه‌گویان زدند به‌طوری‌که میزان مشارکت آنان در دوره‌های انتخابات پس‌ از این جریان افزایش یافت.

نماینده پیشین ولی‌فقیه در ستاد مرکزی کل سپاه به خواسته امام در تحقق اسلام انقلابی اشاره و تأکید کرد: اسلام انقلابی یعنی جهاد کبیر، شهادت، غلبه بر داعش، اسلام ناب محمدی و ... که ضامن بقای اسلام و ایران، شکست دشمن، غلبه ما بر تحریم و پیروزی در جنگ و... است.

میرمرشدی تصریح کرد: آمریکا به دنبال نابودی مناطق مسلمان‌نشین است تا فرصت اندیشیدن و پیشرفت را از آنان بگیرد.

وی ادامه داد: آنان با جنگ منطقه‌ای و به میان کشاندن پای جمهوری اسلامی ایران به این جنگ‌ها، به دنبال خسته کردن ملت ایران هستند تا ثابت کنند که باب شهادت پس از 37 سال بسته‌ شده و مردم دیگر انقلابی نیستند اما حضور و شهادت مدافعان حرم و جهاد در راه خدا، قبول اسلام در کشورهای اروپایی و افزایش تعداد مسلمانان در جهان و ... درعین‌حال فشارهای بین‌المللی نشان از فهم و درک افراد، رشد اسلام‌خواهی و وابستگی مردم به انقلاب اسلامی و اسلام دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها