ثبت نام یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر از تاریخ 16 اردیبهشت تا پایان روز 31 تیرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۸۸۸۵۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ثبت نام یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر از تاریخ 16 اردیبهشت تا پایان روز 31 تیرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

احمد غریوی هدف از برگزاری جشنواره های کارآفرینی را اشاعه و ترویج فرهنگ کارافرینی ، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، توسعه کسب و کارهای کارافرینانه ، معرفی کارافرینان به جامعه بعنوان الگوهای موفق برای جوانانی که متقاضی ورود به عرصه کسب و کار هستند ، تشویق و ترغیب فارغ التحصیلان به ورود به عرصه کارافرینی و تقدیر از منتخبین جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتیwww.karafarinanebartar.irمراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرمها و ارسال مستندات اقدام نمایند.

غریوی اظهار داشت: از سه بخش اقتصادی صنعت ، کشاورزی و خدمات ، کارافرینان برتر استانی انتخاب و به جشنواره ملی معرفی خواهند شد .

ارسال نظرات