فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد:

فریاد اسلام‌خواهی از قیام خونین 15 خرداد شکل گرفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد گفت: فریاد اسلام‌خواهی از قیام خونین ‌15 خرداد شکل گرفت.
کد خبر: ۸۶۸۸۸۷۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت امیری‌کیا شامگاه جمعه در جمع بسیجیان حاجی‌آباد اظهار داشت: امروز باید این مسأله را ملاک قرار دهیم که استقلال سیاسی، دینی و اقتصادی در گرو عمل به دستورات ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه دشمنان از گذشته تا کنون هجمه‌ها و دشمنی‌های را برعلیه انقلاب اسلامی ایران روا داشتند افزود: امام(ره) با تاسی از سید و سالار شهیدان همیشه با ظلم و ستم مخالف بود و با تحمل مصائب و سختی‌ها و تکیه‌گاه الهی و تجهیزات اندک با ظالمان روزگار و کسانی که خود را درعرصه نظامی برتر می دیدند جنگید و انقلاب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد ایجاد تفرقه و شکاف بین کشورهای اسلامی را از اهداف شوم دشمنان به‌ویژه آمریکا عنوان کرد و افزود: آنان دنبال ترویج اسلام آمریکایی که برگرفته از اعتقادات شوم وهابیت، داعش و دیگر ادیان منحرف است هستند و بی بند و باری،فساد،زنا و فحشا را ترویج می دهند اما امام خمینی(ره)معنویت را در اذهان مردم بیدار ما زنده کرد.

وی با اشاره به قیام خونین 15 خردادماه سال 1342 گفت: فریاد اسلام خواهی از همین روز شکل گرفت و سخنرانی‌های روان و تبلیغ چهره به چهره با علماء ومردم موجب شد،رژیم نتواند این جنبش ها و حمایت های مردمی از امام خمینی(ره) را تحمل کند و گرچه تعداد زیادی از مردم در این روز به شهادت رسیدند اما فریاد آزادی‌خواهی در دنیا طنین‌انداز شد.

ارسال نظرات