رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی‌آباد گفت: پیروی از خط امام خمینی(ره) ضامن بقای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۸۸۸۹۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، قاسم صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاجی‌آباد اظهار داشت: پیروی از خط و سیره امام(ره) ضامن بقای انقلاب است و مسؤولان فرهنگی باید تمام همت خود را برای شناساندن سیره امام(ره) به جوانان بکار گیرند.

وی افزود: فاصله گرفتن از منش و سیره ایشان که همان ویژگی‌های اسلام ناب محمدی(ص) است خسارت جبران‌ناپذیری را به نظام وارد خواهد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی‌آباد تصریح کرد: سیره حضرت امام(ره) تحریف شدنی نیست چرا که آثار مستند و به جا مانده از آن مرد الهی چنان شفاف و روشن است که افرادی گاهی دست به تحریف می‌زنند و به جز پشیمانی راه به جایی نخواهند برد.

صادقی با انتقاد از تلاش برخی سهل‌اندیش برای کمرنگ شدن مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب در سطح جامعه، افزود: این‌گونه افراد با اصل نظام و ولایت فقیه مشکل دارند و در موقعیت‌هایی که به پست یا منصبی دست می‌یابند از هیچ تلاشی برای کمرنگ کردن ارزش‌های نظام دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: تحریف سیره امام خمینی(ره) و تجمل‌گرایی بعضی از شخصیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی، جوانان را در انتخاب سیره امام(ره) دچار دوگانگی می‌سازد و این یک خطر جدی برای نظام و انقلاب است.

ارسال نظرات