با حضور مردم ولایت‌مدار و پیروان مکتب خمینی شریف

مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در جوار گلزار ملکوتی شهدای بندرعباس برگزار شد

مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره) در جوار گلزار ملکوتی شهدای شهر بندرعباس و با حضور مردم خداجو و ولایت مدار این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۹۰۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، مراسم سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز در جوار گلزار ملکوتی شهدای بندرعباس و با حضور مردم خداجو و ولایت‌مدار این شهر و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله مداح از اساتید حوزه و دانشگاه در سخنانی با اشاره به ابعاد حرکت عظیم امام خمینی (ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و ایجاد نظام جمهوری اسلامی در کشورمان، اظهار داشت: راهی که امام خمینی (ره) طی کرد، جز با سلاح ایمان و اعتقاد قابل پیمودن نیست و امام برای به ثمر رساندن انقلاب به اراده ملت ایران متکی بود.

وی، شفافیت و صداقت امام خمینی (ره) را از دیگر ویژگی‌های کم‌نظیر او برشمرد و بیان کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که همه مستکبران عالم در تلاش برای بقای رژیم شاهنشاهی بودند و پس از آن نیز در دوران جنگ تحمیلی تلاش کردند تا به هر قیمتی، انقلاب نوپای ملت ایران را شکست دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: راهی که امام خمینی (ره) انتخاب کرده بود به خوبی از سوی خلف صالح ایشان با جدیت و اقتدار تداوم یافته و بدون شک با وحدت و همدلی میان مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تا ظهور آقا امام زمان (عج) تداوم می‌یابد.

آیت‌الله مداح گفت: همه ما در برابر خون پاک شهدا مسؤولیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که راه شهدا و آرمان‌های خمینی کبیر با جدیت و اقتدار تداوم یابد.

وی با اشاره به کلام فرزند امام خمینی (ره) پس از انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری نظام جمهوری اسلامی گفت: فرزند امام راحل فرموده بودند که روح امام (ره) از انتخاب خبرگان شاد شد و امام در دوران حیات‌شان بارها فرموده بودن که آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری جامعه اسلامی از هر فرد دیگری سزاوارترند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه ویژه خبرگان رهبری برای انتخاب رهبر نظام جمهوری اسلامی از پذیرش مسئولیت رهبری امتناع می‌کنند اما با اصرار دیگر اعضای خبرگان این مسئولیت خطیر را به دوش می‌گیرند و بحمدالله تاکنون با صلابت و اقتدار و ایمان این نظام را به پیش برده‌اند.

در این مراسم مداحان اهل‌بیت(ع) به بیان فضیلت‌های ائمه اطهار پرداخته و مراسم عزاداری نیز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار