خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: امام خمینی(ره) مردی از جنس خود ما مردم بود و معصوم نیست اما کاری می کند که تا مرز عصمت پیش می رود و افتخار جهان اسلام، تاریخ و تشیع می شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۹۶۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، حمیدرضا برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات در مراسم سوگواری بیست وهفتمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)که با حضور با شکوه مردم قاین برگزار شد، گفت: قریب به 15سال است که مراسم با شکوه و با عظمتی با کمک مردم و خیرین در روز رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان قاین برگزار می شود .

وی افزود: عظمت و شأن امام بالاتر از این حرفها است اما این جلسه در خور شأن ملت همیشه در صحنه قاینات است.

برات زاده بیان داشت: امام(ره) کار را برای رضای خدا انجام می داد و اینکه بعد از 27سال از رحلت ایشان مردم با اشتیاق در مراسم ارتحال امام (ره)حضور  می یابند به دلیل این است که امام در دل های مردم جا داشتند و کارهای امام هم برای رضای خدا بودو همین رضای خدا باعث شد که در 12بهمن 1357 استقبال با شکوهی از ایشان در فرودگاه انجام شد و با رحلت ایشان وداع میلیونی را شاهد بودیم و امروز هم در این مراسم می بینیم که مردم با چه اشتیاقی شرکت می کنند.

وی افزود: امام خمینی (ره) توکل بر خدا داشت ، توکلی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در اوج دیدیم و ما که داعیه سربازی امام(ره) و شاگردی امام(ره) را داریم بایدبه آن توجه کنیم و جامعه عمل بپوشانیم و در امور باید توکل ما به خدای متعال باشد نه به دیگران و قدرتهای ظاهری وپوشالی.

فرمانده سپاه ناحیه قاین گفت: روحیه انقلابی، نترسی و استکبار ستیزی امام (ره) از ویژگی های بارز ایشان بود و ماهم که مدعی ولایت مداری هستیم باید در حد وُسع و  توان خودمان این ویژگی ها را داشته و به آن توجه کنیم.

امام خمینی (ره)مردی از جنس خود ما مردم است و معصوم نیست اما کاری می کند که تا مرز عصمت پیش می رود و افتخار جهان اسلام، تاریخ و تشیع می شود .

برات زاده  با بیان اینکه با چنین شخصیتی یک تحول عظیم و بنیادی در انقلاب ما رخ می دهد متذکر شد: رهبرجامعه اسلامی به کوچکترین نکات دقت دارند و همه رفتار امام(ره) اعم از خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی یک الگوی تمام عیار برای ما است.

فرمانده ناحیه سپاه قاین گفت: اگر چه از عروج زودهنگام امام راحل بسیار تاسف خوردیم و نتوانستیم عظمت و جایگاه امام را درک کنیم اماخدا را شاکریم که یک جانشین شایسته سکان هدایت انقلاب اسلامی را برعهده گرفت، چه شایسته این انقلاب را به جلو می برد، از پیچ های خطرناک عبور می دهد و همه باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها