خبرهای داغ:
کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از کشف 65 تن خرمای فاسد و غیربهداشتی در این شهرستان خبر دا
کد خبر: ۸۶۸۸۹۸۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به نقل از مرکز بهداشت کرمانشاه، بهمن خدادادیان از کشف و ضبط 65 تن خرمای فاسد و غیربهداشتی در منطقه دیزل‌آباد شهر کرمانشاه توسط نیروهای مرکز بهداشت این شهرستان خبر داد.

به گفته کارشناس مسؤول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه، بسته‌های خرمای فاسد و غیربهداشتی در سوله بزرگ و بسیار آلوده‌ای نگهداری می‌شد که براساس گزارش‌های مردمی به مرکز بهداشت، نسبت به این موضوع اقدام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: با مساعدت دستگاه‌های اجرایی همچون تعزیرات حکومتی، اصناف، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت توانستیم نسبت به جمع‌آوری این مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی اقدام و پس از بازرسی با حکم قانونی مکان مذکور در دیزل‌آباد پلمب شد.

خدادادیان با بیان اینکه محصول خرما از اقلام مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان است، افزود: تشکیل پرونده برای متخلفان عرضه محصولات غذایی غیربهداشتی انجام و محصولات برای معدوم‌سازی به اداره اجرائیات تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه روال اداری و ارسال نامه برای رسیدگی سریع به این پرونده و مجازات متخلفان در حال انجام است، گفت: محصول خرمای مذکور توسط افرادی به‌صورت غیربهداشتی برای عرضه به بازار در بسته‌های یک کیلویی آماده شده بود که پس از کشف این سوله و پملب آن، از عرضه مواد فاسد جلوگیری به‌عمل آمد.

ارسال نظرات